رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پول آمد، صنعت نفت تمرین می‌کند

14:28 - 12 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۵۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
به نظر می‌رسد با واریز پخشی از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت تمرینات این تیم از امروز دوباره از سر گرفته شود.

- به نظر می‌رسد تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از امروز (سه‌شنبه) دوباره از سر گرفته شود چرا که بخشی از مطالبات بازیکنان به حسابشان واریز شده است.

از آنجا که حساب برخی از بازیکنان پر شده و فردا نیز دریافتی سایر بازیکنان به ۳۵ درصد می‌رسد به نطر می‌رسد دیگر مشکلی وجود ندارد و تمرینات این تیم از سر گرفته می‌شود. این در حالیست که باشگاه نیز به بازیکنان برای برپایی تمرین امروز پیام ارسال کرده است.

پیش از این بازیکنان صنعت نفت ۱۰ درصد مبلغ قرارداد خود را گرفته بودند و قرار بود قبل از شروع تعطیلات نیم فصل ۲۵ درصد دیگر نیز دریافت کنند، اما با خلف وعده مسئولان تمرینات این تیم تعطیل شد و حتی علیرضا منصوریان به دلیل بلاتکلیفی راهی تهران شد.

هر چند خیلی‌ها حضور منصوریان در تهران را به دلیل مذاکره با برخی مسئولان نفتی و دریافت پول می‌دانند، اما آنچه مسلم است مدیران باشگاه نیز از سوی دیگر مذاکراتی را برای دریافت این پول انجام دادند. به این ترتیب واریز پول به باشگاه و در پی آن به حساب بازیکنان صورت گرفت و به نظر می‌رسد مشکل باشگاه نفت نیز حل شد آن‌ها نیز تمرینات خود را بعد از چند روز قهر و تعطیلی از سر خواهند گرفت.

البته با توجه به این که هنوز پول به حساب همه بازیکنان ننشسته باید دید آیا همه بازیکنان در تمرینات شرکت می‌کنند یا تمرین امروز صنعت نفت هم با دردسر‌هایی همراه است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *