مدیرعامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران: پیگیری رهبر انقلاب درباره مسائل صنعت‌کاران و تولیدکنندگان مثمرثمر است

8:02 - 13 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۵۱۹
مدیرعامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران گفت: قطعاً با مأموریت تعیین‌شده از طرف رهبر معظم انقلاب و ارجاع آن به معاون اول رئیس‌جمهور و پیگیری مسائل صنعت‌کاران و تولیدکنندگان، مثمرثمر است.
عباس ابحری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار نکات کلیدی، دقیق و بجایی را بیان فرمودند و این نکات به لحاظ ادبیات اقتصادی نیز کاملاً صحیح بود.

تهیه سند توسعه صنعتی و تولید اشتغال‌زا از موضوعات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب
مدیر عامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران تهیه سند توسعه صنعتی و تولید اشتغال‌زا را از موضوعات کلیدی مطرح‌شده و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب برشمرد و تصریح کرد: مقام معظم رهبری مثل همیشه با ذکاوت تمام گلوگاه‌های اقتصاد کشور را خطاب به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور بیان فرمودند.

مقام معظم رهبری مأموریت خطیری  با ابلاغ مسائل مطرح‌شده در این جلسه بر عهده دولت به‌ ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گذاشتند
ابحری با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری مأموریت خطیری در راستای رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با ابلاغ مسائل مطرح‌شده در این جلسه بر عهده دولت به‌ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گذاشتند، تصریح کرد: قطعاً با مأموریت تعیین‌شده از طرف رهبر معظم انقلاب و ارجاع آن به معاون اول رئیس‌جمهور و پیگیری مسائل صنعت‌کاران و تولیدکنندگان، مثمر ثمر است.

ابحری اظهار داشت: تولیدکنندگان مشکلات عدیده‌ای دارند، ان‌شاءالله با حمایت‌های دولت بتوانیم از گردنه مشکلات در راستای رونق و ثبات اقتصادی کشور گام برداریم.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *