یزدی: کرار درخواست مالی نداشته است/ مشکلات حق امضا به زودی حل می‌شود

8:45 - 13 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۴۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: کرار همچنان بازیکن ماست مگر اینکه کادر فنی او را نخواهد، اما ما به این بازیکن نیاز داریم.

هدایت یزدی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین اقدامات در جهت صدور حق امضای مدیران جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان، ثبت قرارداد محمود فکری و صدور کارت این مربی برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه، اظهار داشت: مشکل خاصی وجود ندارد و این پروسه در هر شرکتی و حتی در شرکت‌های خصوصی راه حل اداری خاص خود را دارد. برای ارائه همان معرفی نامه مورد درخواست سازمان لیگ نیز نیاز به زمان مشخصی است تا این پروسه اداری طی شود. سلسله مراتب اداری در شرکت نفت هم در آخرین مراحل خود است و فکر می‌کنم طی یکی، دو روز آینده معرفی نامه صادر می‌شود و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

وی با اشاره به این که سلسله مراتب در خصوص مالکیت باشگاه نفت مسجدسلیمان با توجه به زیر مجموعه‌ها کمی پیچیده است تصریح کرد: مالک باشگاه شرکت ملی نفت است و قطعاً مجوز‌ها را این شرکت صادر می‌کند. در حالی که ما مستقر در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان زیرمجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز هستیم. در نتیجه این پروسه اداری باید طی شود و کار‌ها روی روال قرار گیرد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مود روند مذاکرات با بازیکنان مورد نظر این باشگاه تاکید کرد: من به همراه برخی دوستان اقدامات لازم در جهت مذاکره بازیکنان مورد نظر را انجام می‌دهیم. سعی ما بر این است به شکلی مذاکره کنیم که علاوه بر در نظر گرفتن شرایط باشگاه نظر بازیکنان را هم جلب کنیم. چرا که باید بازیکنانی به خدمت بگیریم که در نیم فصل دوم نقاط ضعف را پوشش دهیم. هنوز به جمع بندی نهایی در هیچ یک از مذاکرات نرسیدیم، اما با تعدادی از نفرات مورد نظر فکری مذاکره کردیم.

یزدی در خصوص آخرین وضعیت جاسم کرار و این که گفته می‌شود این بازیکن همه حق و حقوق خود را گرفته است گفت: مراحل تعهدات در خصوص بازیکن خارجی پیشتر انجام شده است و نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. او در خصوص مسائل مالی صحبتی با من نکرده و ما مشکلی برای ادامه همکاری با این بازیکن نداریم. کرار همچنان بازیکن ماست مگر این که کادر فنی او را نخواهد؛ ما به این بازیکن نیاز داریم. او توانایی‌هایی دارد که می‌تواند به ما کمک کند. تا این لحظه نظر کادر فنی روی کرار مثبت است و در تمرینات حضور دارد. امیدوارم مشکل مصدومیت این بازیکن برطرف شود و در نیم فصل دوم با نظر کادر فنی در مجموعه حفظش کنیم و به ما کمک کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *