رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رشد حملات سایبری علیه موسسات انگلیسی

14:51 - 12 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۴۶۶
یک گزارش نشان می‎دهد که حملات سایبری در سال ۲۰۲۱ موسسات زیادی را در انگلیس هدف قرار داده‎اند.

- تحقیقات جدید نشان می‌دهد نسبت خیریه‌های انگلیسی که گفته‌اند حمله سایبری را تجربه کرده‌اند، در سال گذشته میلادی، ۱۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش «ترد سکتور»، نظرسنجی منتشر شده توسط شرکت بیمه Ecclesiastical نشان می‎دهد که ۴۱ درصد از ۵۰۰ موسسه خیریه در انگلیس که مورد بررسی قرار گرفته‎اند اعلام کردند که حداقل یک حمله سایبری را در سال گذشته تجربه کرده‌اند؛ این در حالی است که این آمار برای سال قبل از آن ۲۸ درصد بوده است.

این نظرسنجی همچنین نشان می‎دهد که ۳۰ درصد از پاسخ دهندگانی که مورد حمله سایبری قرار گرفته بودند، می‎گویند که در سال گذشته پنج یا بیشتر حمله یا سرقت اطلاعات را تجربه کرده‎اند.

همچنین ۳۷ درصد از موسسات خیریه‌ای که مورد حمله سایبری قرار گرفتند، گفته‎اند که در نتیجه حملات سایبری، اطلاعات خود را از دست داده‎اند و ۳۱ درصد از آن‌ها اعلام کردند که به دلیل از دست دادن داده‌ها جریمه شده‎اند.

بر اساس این گزارش، محبوب‌ترین اشکال حمله سایبری، فیشینگ و پس از آن بدافزار و انکار سرویس بوده است.

از هر پنج مورد از موسسات مورد بررسی، دو موسسه احساس می‌کردند که کار بیشتر از خانه، موسسه‌های خیریه را در معرض خطر حملات سایبری بالاتر از قبل قرار داده است.

همچنین از هر پنج موسسه خیریه در انگیس، سه موسسه می‌گویند که یک طرح امنیت سایبری در دست اجرا دارند.

«فبث کیچن»، مدیر بخش مشتریان در Ecclesiastical، می‎گوید «۱۲ ماه گذشته برای بخش‌های بزرگی از موسسات خیریه بسیار چالش‌برانگیز بوده است.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *