رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حاتمی: قزاقستان از مربی و بازیکنان روس بهره می‌برد/ بازیکنان جوان را باید در تیم ب آبدیده‌تر کنیم

8:45 - 14 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۴۴۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی تیم ملی بسکتبال گفت: بهنام یخچالی که فعلاً کرونا دارد و فعلا شرایطش برای حضور در تیم ملی مشخص نیست.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط و برنامه‌های تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: تمرینات از شنبه شروع می‌شود و در همان روز هم تست PCR از بچه‌ها خواهیم گرفت تا متوجه شویم آیا از لحاظ بیماری مشکلی دارند یا خیر و پس از آن تمریناتمان ادامه پیدا خواهد کرد تا از لحاظ تاکتیکی بازیکنان به هماهنگی بیشتری دست یابند. در روز‌های ۵ و ۸ اسفند با قزاقستان و سوریه بازی داریم که امیدوارم تا آن زمان بازیکنان در تمرینات حضور داشته باشند و مشکلی هم از لحاظ کرونا نداشته باشند.

وی در خصوص اینکه آیا از قزاقستان شناختی دارند یا خیر، گفت: به هر حال قزاقستان تیمی فیزیکی است و در پنجره قبلی هم با آنها بازی کرده‌ایم و در ترکیب خود از مربی و بازیکنان روسی بهره می‌برند. سبک آنها مبتنی بر بازی روسیه است و بازی سختی مقابل این تیم در پیش خواهیم داشت. ضمن اینکه فیلم بازی قبلی آنها را هم بررسی کرده‌ایم.

حاتمی درباره اینکه کادر فنی تیم ملی چه برنامه‌ای برای جوانگرایی دارد، گفت: ما برای مسابقات تیم ملی در کوتاه مدت تغییر خاصی نخواهیم داشت، اما در بلند مدت تصمیم داریم جوانان جایگزین شوند بالاخره ما به توانایی آن‌ها شک نداریم. بهتر است به جوانان فرصت بدهیم تا در قالب تیم‌های دیگر مانند تیم ب آبدیده‌تر شوند تا پس از آن در بزرگسالان به ما کمک کنند. خوشبختانه جوان‌ترها آنقدر توانمند هستند تا به تیم ملی کمک کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *