رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خزانه‌دار فدراسیون تیراندازی: چون زیر بار طلب میلیاردی رئیس اسبق فدراسیون نرفتم برکنارم کردند

11:39 - 12 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۴۳۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
خزانه‌دار فدراسیون تیراندازی گفت: وزارت ورزش به من اعلام کرد انتصاب خزانه‌دار جدید فدراسیون غیرقانونی است و باید به کار خودم در این فدراسیون ادامه دهم.

مرتضی غلامی، خزانه‌دار فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه سرپرست این فدراسیون فرد دیگری را به جای وی منصوب کرده، اظهار داشت: سرپرست فدراسیون تیراندازی به این خاطر که صورتجلسه طلب مهدی هاشمی که پیش از دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی بود را امضا نکردم از من خواست استعفا کنم.

وی افزود: بلافاصله این موضوع را به وزارت ورزش اطلاع دادم و این وزارتخانه به من اعلام کرد انتصاب خزانه‌دار جدید فدراسیون غیرقانونی است و باید به کار خودم در این فدراسیون ادامه دهم. این در حالیست که مبینی فردی را به نام محمد پاشا به عنوان خزانه‌دار فدراسیون منصوب کرده است.

خزانه‌دار فدراسیون تیراندازی در خصوص اینکه طلب هاشمی از فدراسیون تیراندازی چقدر است، تصریح کرد: وی مدعی است که فدراسیون تیراندازی باید یک میلیارد تومان و ۳۵ هزار یورو به وی پرداخت کند. طبق ادعای هاشمی بخشی از مبلغ به خاطر حقوق وی در دوران حضورش در فدراسیون تیراندازی است.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات و بازرسی وزارت ورزش چنین اجازه‌ای به من نمی‌دهند که کار غیرقانونی انجام دهم. اما به هر حال به خاطر اینکه کار خلاف انجام ندادم برکنار شدم.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *