راموس به بازی رفت با رئال نمی‌رسد

21:37 - 11 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۲۹۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مدافع باتجربه تیم پاری‌سن‌ژرمن بازی رفت مقابل رئال مادرید را از دست داد.

- سرجیو راموس یکی از خرید‌های سرشناس تیم پاری‌سن‌ژرمن در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود، اما این مدافع کهنه کار و باتجربه اسپانیایی به خاطر آسیب دیدگی‌های عجیبی که داشت بیشتر بازی‌های نیم فصل نخست را از دست داد و تنها در یکی دو بازی اخیر برای پی‌اس‌جی به میدان رفت.

در حالی که راموس به تازگی شرایط بازی پیدا کرده بود در تمرین ۲ روز پیش پاریسی‌ها دوباره مصدوم شد. گویا راموس دچار کشیدگی عضله شده و به این ترتیب بازی رفت مقابل رئال مادرید را از دست داد.

پاری‌سن‌ژرمن در حساس‌ترین بازی فصل خود ۲۶ بهمن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت و این در حالی بود که راموس انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌های خود برابر تیم سابقش دارد.

از همین رو «مارکا» مدعی شد که مصدومیت جدید سرجیو راموس جدی است و کاپیتان سابق رئال مادرید بازی پارک دو پرنس در روز ۲۶ بهمن میان رئال مادرید و تیم پاریسی را از دست می‌دهد.

در حقیقت راموس فقط پنج بازی برای پی‌اس‌جی داشته که بقیه بازی‌ها را به علت مصدومیت از دست داده و حالا به مصدومیتی جدید دچار شده است. راموس حالا باید تمرکزش را روی بازی برگشت میان رئال و پی اس جی در پارک دو پرنس بگذارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *