صالحی‌پور: مدیرعامل نفت پیگیر لیست کادرفنی است/ قرارداد فکری را به سازمان لیگ ارسال کردیم

9:32 - 12 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۲۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: محمود فکری مشکلی برای نشستن روی نیمکت تیم ما ندارد و قرارداد او را به سازمان لیگ رساندیم.

سروش صالحی‌پور در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اردوی تهران اظهار داشت: اردوی خوبی در مجموعه بانک ملی انجام دادیم و مدیرعامل باشگاه به شخصه در خصوص نقل و انتقالات فعالیت می‌کند و پیگیر لیست محمود فکری است. از این رو ما تمرینات را انجام می‌دهیم تا بازیکنان مورد نظر از طریق باشگاه جذب شده و به تیم ملحق شوند.

وی در مورد ثبت قرارداد فکری و حق امضایی که مدیران جدید این باشگاه ندارند تصریح کرد: هیچ مانعی وجود ندارد و ثبت قرارداد فکری انجام می‌شود. ما به تازگی اقدام کرده و قرارداد این مربی را برای سازمان لیگ ارسال کردیم. از این رو مدیریت باشگاه برای دیگر مسائل اداری پیگیر است و من می‌دانم که مشکلی در این خصوص وجود ندارد و این مربی به زودی با صدور کارت می‌تواند روی نیمکت تیم نفت مسجدسلیمان بنشیند.

مدیر تیم نفت مسجدسلیمان در مورد آخرین وضعیت ادامه همکاری کرار جاسم با این باشگاه و نامه قبلی این باشگاه به سازمان لیگ در مورد پرداخت حق و حقوق این بازیکن به طور کامل گفت: کرار در تمرینات تیم شرکت می‌کند، اما من در جریان نوع قراردادش نیستم، ولی تا جایی که می‌دانم بازیکن ماست. او با ما همکاری می‌کند و باشگاه و کادر فنی نیز خواهان همکاری با او هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *