۳۰ محکوم مالی غیرعمد با کمک خیران و گذشت شاکیان از زندان گرگان آزاد شدند

14:43 - 11 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۲۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به آزادی ۳۰ محکوم مالی غیرعمد با کمک خیران از زندان گرگان گفت: مجموع بدهی این افراد بیش از ۱۱ میلیارد تومان بود.

- حیدر آسیابی با اشاره به آزادی ۳۰ محکوم مالی غیرعمد با کمک خیران از زندان گرگان گفت: مجموع بدهی این افراد بیش از ۱۱ میلیارد تومان بود که شاکیان ۲ و نیم میلیارد تومان آن را به بدهکاران بخشیدند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: محکومان، ۸ میلیارد تومان از این بدهی را با احکام دادگاه‌های استان به صورت اقساط می‌پردازند.

وی ادامه داد: ۵۰۰ میلیون تومان باقی مانده این بدهی را نیز خانواده رحمتی از خیران استان تامین کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مددجویانی که امروز آزاد شدند محکومان مالی و جرایم غیرعمد هستند.

 آسیابی افزود: این خانواده خیر در مراسم امروز اعلام کردند ۵۰۰ میلیون تومان دیگر هم برای کمک به آزادی زندانیان در شب عید، هدیه می‌کنند.

وی افزود: با آزادی این مددجویان، تعداد محکومان مالی غیرعمد آزادشده از ابتدای امسال به ۲۶۰ نفر رسید و علاوه بر این ۳۰۰ محکوم جرایم عمد هم امسال با کمک خیران آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: هم اکنون ۸۰ محکوم مالی در زندان‌های استان هستند و امیدواریم به زودی با همراهی و کمک مردم استان و خیرین این افراد نیز آزاد شوند.

آسیابی گفت: در شرایط اقتصادی کنونی، کمک به آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های زندانیان از اولویت هایی است که در ستاد دیه و با کمک خیران دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: با کمک خیرین، اقدامات خوبی برای اشتغال زندانیان و محکومان آزاد شده در دست انجام داریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *