علیزاده: بازیکن معمولی ۶، ۷ میلیاردی به درد ما نمی‌خورد/ دلیلی ندارد برای جدایی کیانی با تراکتور مذاکره کنیم

8:45 - 12 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۲۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون فنی ورزشی باشگاه مس رفسنجان گفت: کیانی و تیموری هر دو پیشنهاد دارند، ولی شرایط جدایی این دو با هم فرق دارد.

علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، درمورد آخرین وضعیت باشگاه مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم یک دفاع و یک هافبک خوب به خدمت بگیریم. متاسفانه بازیکنان خوب بدون تیم نیستند و بازار خالی از بازیکن خوب است. از ابتدا چند بازیکن مد نظرمان بود، اما در مذاکرات به نتیجه نرسیدیم چرا که قیمت‌ها خیلی بالا و نجومی است. وقتی یک بازیکن معمولی شش، هفت میلیارد می‌خواهد به درد ما نمی‌خورد.

وی در مورد پیشنهاد باشگاه تراکتور برای مهدی کیانی تصریح کرد: کیانی مایل است به تراکتور برود. چند روز پیش با این بازیکن صحبت کردم و از ما خواست کمکش کنیم تا به تراکتور ملحق شود. ما هم شرایط باشگاه را به آن‌ها گفتیم، اما برای این انتقال شرایط سختی نگذاشتیم. این بازیکن با ما قرارداد دارد و باید تحت قوانین و اصول باشگاه باشد. اگر می‌خواهد برود باید ضرر و زیان مس را بدهد. ما با تراکتور هیچ مذاکره‌ای نکردیم و با بازیکن صحبت می‌کنیم چرا که کیانی تحت قرارداد مس است. از این رو دلیلی ندارد با باشگاه تراکتور مذاکره کنیم. فقط در جواب درخواستشان گفتیم پیشنهادشان را بررسی می‌کنیم. این بررسی‌ها نیز هنوز به نتیجه نرسیده و در دست اقدام است.

معاون فنی ورزشی باشگاه مس ادامه داد: تیم خوبی داریم و باید به هر شکل از آن مراقبت کنیم. حیف است تیم‌ها به این شکل که درگیر اتفاقات بد شود چرا که اینطور باشگاه‌ها با برنامه‌های بلندمدت و امکانات سخت افزاری که در حال ساخت آن هستند به آینده فوتبال کمک می‌کنند. از این رو وظایف امثال من است به هر شکل ممکن از حق این باشگاه دفاع کنیم تا اتفاق بدی برایش رخ ندهد. همین که بدهی نداریم نشان می‌هد چقدر به اصول باشگاهداری پایبند هستیم.

علیزاده با اشاره به پشنهادات تیموری دیگر بازیکن این تیم تاکید کرد: از تیم ما هیچ بازیکنی جدا نمی‌شود. بازیکنان همه قرارداد دو ساله دارند و هر که می‌خواهد جدا شود باید شرایط باشگاه را تامین کند. درخواست میثم تیموری هم در دست بررسی است و او هم اگر بخواهد جدا شود باید شرایط باشگاه را تامین کند. شرایط تیموری با کیانی فرق دارد و در صورتی به او رضایت‌نامه می‌دهیم که در پستش بازیکن بگیریم. در حالی که برای کیانی چنین شرطی نداریم. کیانی با من صحبت کرده و تمایلی ندارد با ما کار کند. ما او را درک می‌کنیم و او هم باید ما را درک کرده، شرایط باشگاه را تامین کند و جدا شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *