دیدار با رهبر انقلاب مایه دلگرمی و امید فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان شد

10:08 - 11 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۱۲۰
مدیر عامل شرکت گسترش فناوری خوارزمی با اشاره به اینکه اتفاق مهم در جلسه دیدار با رهبر معظم انقلاب ابلاغ پیگیری و رسیدگی به مسائل مطرح‌شده به معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای دولت بود، گفت: این اقدام مقام معظم رهبری مایه دلگرمی و امید فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان حاضر در این دیدار شد.
حسن نوایی در گفت و گو با میزان، با اشاره به دیدار تولیدکنندگان با فعالان اقتصادی با رهبر معظم انقلاب، گفت: امکان بیان دستاوردها، موانع و راهکار‌ها و خواسته‌های صنایع در محضر رهبر معظم انقلاب فرصت مغتنمی بود که در اختیار نمایندگان صنایع مختلف کشور قرار گرفت.
 
مدیر عامل شرکت گسترش فناوری خوارزمی تأکید کرد: شرح مختصری از اهمیت بومی‌سازی، دستاورد‌های سال‌های اخیر و افق پیش رو در این نشست صمیمانه به حضور معظم له ارائه شد.
 
موانع کلیدی بر سر راه صاحبان صنایع و به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دارد
نوایی تصریح کرد: موانع و مشکلات کلیدی که بر سر راه صاحبان صنایع و به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان بخش خصوصی قرار دارد در دیدار با مقام معظم رهبری بیان شد.
 
مدیرعامل شرکت گسترش فناوری خوارزمی بابیان اینکه راهکار‌های پیشنهادی و درخواست‌های این مجموعه‌ها در این جلسه بیان شد، اضافه کرد: مقام معظم رهبری همچون همیشه با دقت به همه مطالب توجه کردند.

اتفاق مهم، ابلاغ پیگیری و رسیدگی به مسائل مطرح‌شده در این جلسه توسط شخص رهبر معظم انقلاب به معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای دولت بود
نوایی با اشاره به اینکه اتفاق مهم، ابلاغ پیگیری و رسیدگی به مسائل مطرح‌شده در این جلسه توسط شخص رهبر معظم انقلاب به معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای دولت بود، تصریح کرد: این موضوع مایه دلگرمی و امید فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان حاضر در این دیدار شد.
 
مدیرعامل شرکت گسترش فناوری خوارزمی اظهار داشت: بی‌شک برگزاری منظم چنین جلساتی می‌تواند هم قوت قلبی برای تلاشگران عرصه صنعت باشد و هم گره از برخی مشکلات پیش روی آن‌ها باز کند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *