اظهار نظر جدید بنزما در مورد امباپه؛ نگاه ما به فوتبال یکسان است

19:58 - 10 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۰۸۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
کریم بنزما در مصاحبه با یک خبرگزاری ورزشی اظهارات جالبی در مورد خودش و کیلیان امباپه داشت.
- کریم بنزما و کیلیان امباپه رابطه بسیار دوستانه و خوبی دارند و بار‌ها به تمجید از همدیگر پرداخته‌اند. همچنین این دو مهاجم گلزن در تیم ملی فرانسه هم نمایش بسیار هماهنگی در کنار هم داشته‌اند و هیچ بعید نیست که فصل بعد در کنار هم در پی‌اس‌جی بازی کنند
 
از همین رو بنزما در مصاحبه با «تله فوت» اظهار داشت: نگاه امباپه و من به فوتبال شکل یکسانی دارد. سریع هستیم و با ضربات یک ضرب یا دوضرب بازی می‌کنیم. کیلیان در برخی لحظات که بتواند سانتری داشته باشد، این کار را انجام می‌دهد. در لحظاتی که باید شوت بزند، شوت می‌زند. به همین خاطر یکی از بهترین هاست.
 
وی فزود: رابطه خیلی خاصی با هم داریم و رابطه‌مان خیلی خوب است. من می‌خواهم ببرم و او هم همین طور. قطعا تقابل رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن برای من و او بازی بزرگی خواهد بود. هم در تیم ملی فرانسه و هم در رئال مادرید. قطعا نسبت به دوران حضورم در لیون تغییراتی داشته‌ام. حالا فرزند و خانواده دارم و به یک مرد تبدیل شده‌ام. 
 
بنزما در پایان درباره شرایط خود در تیم ملی فرانسه گفت: لیگ قهرمانان اروپا را بُرده‌ام که کمی شبیه به جام جهانی باشگاهاست، اما خود جام جهانی هم خاص است. همه بازی‌ها در جام جهانی مشکل هستند، اما به تیم ملی فرانسه کاملا باور دارم. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *