۲۴۰ نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با کمک مردم استان مرکزی آزاد شدند

15:43 - 10 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۰۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: تراکنش‌های مالی کمک به ستاد دیه منجر به آزادی بیش از ۲۴۰ نفر از افراد گرفتار محکومیت‌های مالی و جرایم غیرعمد شد.
 - حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی در مراسم تقدیر از مدیران و دست‌اندرکاران صداوسیمای استان مرکزی در تولید و پخش ویژه برنامه ماه مبارک رمضان امسال با موضوع جمع‌آوری کمک‌های مردمی در امر آزادی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد با اشاره به عملکرد مطلوب صداوسیمای استان اظهار کرد: تعامل خوبی بین صداوسیما و دادگستری برقرار است به همین سبب امسال موفقیت‌های بسیار ارزشمندی حاصل شد و صداوسیما با برنامه‌های هنری، تبلیغی و انعکاس مشکلات به‌ویژه در حوزه زندانیان عملکرد خوبی داشت.
 
رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: مجموعه این اقدامات سبب شد مردم استان موفقیت بسیار ارزشمندی را ثبت کنند که رشد بیش از ۲۰۰ درصدی تراکنش‌های مالی کمک به ستاد دیه استان بود و منجر به آزادی بیش از ۲۴۰ نفر از افراد گرفتار محکومیت‌های مالی و جرایم غیرعمد شد که اتفاق بسیار ارزشمندی است.
 
وی ادامه داد: نقش رسانه ملی نقش ارزشمند و منحصر به فردی است و اگر همراهی صداوسیما نبود این موفقیت حاصل نمی‌شد و مردم اطلاع و آگاهی شایسته‌ای از این مهم پیدا نمی‌کردند و حس نوع‌دوستی و ایثارگری مردم تجلی پیدا نمی‌کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین موسوی تصریح کرد: امروز در صداوسیما حضور پیدا کردیم تا از زحمات و همکاری‌های معاونان، مدیران و سایر نیرو‌ها در صداوسیما تشکر و قدردانی کنیم و امیدواریم این تعامل و همکاری‌ها منجر به ارتقا و رشد فرهنگ نیکوکاری مردم شود و با کمک مردم، زندانی مالی در زندان‌های استان نداشته باشیم.
 
رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: ستاد دیه کشور هدیه‌ای برای اعضای هیأت امنای ستاد دیه استان مرکزی درنظر گرفتند که یک ریال از آن هم از محل کمک‌های مردمی نیست، ولی با کمک خالصانه این اعضا همین مبلغ هم به منظور آزادی ۶ نفر از محکومین مالی و جرایم غیرعمد اختصاص یافت که انجام شد و اقدام شایسته‌ای بود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *