طهماسبی: برنامه بازی با استقلال به نفع ما شد/ چند معاوضه داریم که بهتر است مخفی بماند

8:45 - 11 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۹۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال هوادار از برنامه جدید سازمان لیگ برای بازی عقب افتاده با استقلال ابراز رضایت کرد.

علی طهماسبی در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری بازی عقب افتاده فوتبال هوادار مقابل استقلال اظهار داشت: برنامه جدید به نفع ماست و هر چه سازمان لیگ در سری قبل شرایط ما را در نظر نگرفت این‌بار طوری برنامه ریزی کرد که عدالت برقرار شد. در برنامه جدید ابتدا استقلال با ما بازی می‌کند و سه روز بعد با پیکان بازی خواهد کرد. به این ترتیب، چون بازی بعدی ما با پیکان است، فرصت یک هفته‌ای برای استراحت خواهیم داشت در حالی که پیکانی‌ها پس از بازی با استقلال باید به مصاف ما بیایند.

وی با اشاره به تعطیلی تمرینات تصریح کرد: ما قبلاً درخواست دیگری داشتیم، اما با برنامه‌ای که سازمان لیگ اعلام کرد و ارزیابی شرایط سه تیم درگیر این تعویق متوجه شدیم برنامه جدید بهتر است و بر اساس آن برنامه‌ریزی کردیم. از روزی که بازی با استقلال لغو شد تمرینات را تعطیل کرده بودیم و از امروز تمرینات دوباره از سر گرفته می‌شود. برای بازی با استقلال با قدرت به میدان می‌رویم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و نیم فصل دوم را با ثبات‌تر و بهتر آغاز کنیم.

مدیر تیم فوتبال هوادار در مورد جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: فعلاً بابک مرادی را قطعی جذب کردیم و با دیگر گزینه‌های مورد نظر نیز صحبت کرده و توافقاتی کردیم. مذاکرات ما با چند گزینه مد نظر کادرفنی بسیار جدی است، اما تا قطعی نشود اعلام نمی‌کنم. چون اگر مشخص شود دیگر گرفتن رضایتنامه سخت می‌شود. به همین دلیل فعلاً چیزی اعلام نمی‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *