عسکری: با ۱۶ تکواندوکار تمرینات را آغاز می‌کنیم/ اولویت اول موفقیت در مسابقات کیش است

6:45 - 10 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۷۹۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رفته رفته برنامه‌ها را پیش می‌بریم تا بببنیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

فریبرز عسکری در گفت‌وگو میزان، در خصوص زمان آغاز اردوهای تیم ملی تکواندو اظهار داشت: دور جدید تمرینات با حضور ۱۶ تکواندوکار از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و هوگوپوشان باید طبق برنامه در اردو حاضر شوند تا تمرینات را جهت حضور در مسابقات پیش رو استارت بزنیم.

وی افزود: برای ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار مهم است و در بدو ورود به مجموعه از بچه‌ها تست کرونا گرفته می‌شود. متاسفانه در بخش بانوان به خاطر دوست یکی از هوگوپوشان دیدید که چه اتفاقی افتاد و تقریبا همه دچار این ویروس شدند و امیدوارم برای تیم ما مشکلی از این بابت پیش نیاید.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره رقابت‌های پیش رو تصریح کرد: فعلا رقابت‌های کیش در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد چون نزدیکترین مسابقات است و با برگزاری رقابت‌های انتخابی ترکیب تیم را مشخص کرده‌ایم. رفته رفته برنامه ‌ها را پیش می‌بریم تا بببنیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

عسکری افزود: چند نفر از بازیکنان در خلال مسابقات لیگ آسیب دیدند؛ اما امیدواریم رفته رفته شرایط آنها بهتر شود تا بتوانیم با تمام موجودی خود اردوها را برگزار کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی در نوامبر ۲۰۲۲ در مکزیک برگزار می‌شود که رقابت‌های بسیار حساسی برای ما محسوب می‌شود اما پیش از آن باید برای سایر مسابقات برنامه داشته باشیم و طبق تقویم پیش رو تمرینات را برنامه‌ریزی می‌کنیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *