رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منیعی: برای موفقیت در جام‌جهانی باید یک سرمربی باتجربه‌تر داشته باشیم

0:45 - 10 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۷۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: اسکوچیچ مربی قابل احترامی است و زحمات زیادی کشیده، اما برای اینکه در جام جهانی موفق ظاهر شویم و از گروهمان صعود کنیم باید یک سرمربی باتجربه‌تر به خدمت بگیریم.

میثم منیعی در گفت‌وگو با میزان، درباره صعود زودهنگام تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر با پیروزی مقابل عراق اظهار داشت: صعود تیم ملی ایران را تبریک می‌گویم بازی زیبایی بود و ایران مستحق صعود بود. بازیکنان ایران از ابتدای رقابت‌ها نشان دادند که صعود بی دردسری را تجربه می‌کنیم.

وی افزود: در زمان ویلموتس تیم دچار اُفت شدیدی شد و بازیکنان روحیه و انگیزه خودشان را از دست دادند، اما تجربه بازیکنان باعث شد روحیه به تیم بازگردد، البته حضور اسکوچیچ هم بی‌تأثیر نبود. کسانی که می‌گویند ایران با دانش اسکوچیچ به جام جهانی رسید مطمئناً از فوتبال بی‌خبر هستند یا بازی‌های تیم ملی را ندیده‌اند. وزنه اصلی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فقط و فقط بازیکنان‌مان بودند.

*صعود از از دور گروهی جام جهانی اصلاً دور از ذهن نیست

منیعی در ادامه گفت: اسکوچیچ مربی قابل احترامی است و از او بابت زحماتی که برای تیم ملی کشید تشکر می‌کنیم، اما به نظرم برای اینکه در جام جهانی موفق ظاهر شویم و از گروهمان صعود کنیم باید یک سرمربی باتجربه‌تر به خدمت بگیریم؛ چون این بار صعود از دور گروهی جام جهانی برای ایران اصلاً دور از ذهن نیست.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران در خصوص عملکرد مهدی طارمی عنوان کرد: طارمی جزو بازیکنانی است که در اروپا می‌درخشد و انتظارات از او بسیار بالا است. در تیم ملی خیلی خوب کار کرد و خیال ما با وجود زوج او و آزمون راحت است. مهدی طارمی به تنهایی وزنه نوک حمله تیم ملی است.

*لژیونرها را مرخص کنیم و به جوانان میدان بدهیم

وی در رابطه با بازیکنان تیم ملی ایران تصریح کرد: ما بازیکنان آماده و باتجربه‌ای در تیم ملی داریم، اما به نظرم اگر مربیان بزرگ بودند در این شرایط بازیکن‌های لژیونر را مرخص می‌کردند و به بازیکنانی که بازی زیادی به آن‌ها نرسیده بازی می‌دادند تا مهره‌های جدید خودنمایی کنند. مسابقات بعدی حکم بازی تدارکاتی را دارد و بازیکنان جوان‌تر چون دنبال این هستند در آستانه جام جهانی خود را نشان دهند، می‌توانند بیشتر بازی کنند.

منیعی در پایان درباره دعوت از بازیکنان استقلال به تیم ملی خاطرنشان کرد: آمار گویای همه چیز است. استقلال در لیگ امسال بهترین عملکرد خود را در تمام پست‌ها به نمابش گذاشته است. به نظرم ۵، ۶ بازیکن تیم فوتبال استقلال شایستگی حضور در ترکیب تیم ملی را دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *