رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور «جیسون موآمو» به عنوان نقش منفی «سریع و خشن ۱۰»

14:00 - 11 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۷۵۳
مجله ورایتی اعلام کرد که مذاکرات نهایی برای حضور «جیسون موآمو» ستاره سینمای هالیوود برای حضور در نقش منفی و روبروی ون دیزل در فیلم سینمایی «سریع و خشن ۱۰» به اتمام رسیده و این بازیگر برای بازی در این فیلم جلوی دوربین خواهد رفت.

- مجله ورایتی اعلام کرد که مذاکرات نهایی برای حضور «جیسون موآمو» ستاره سینمای هالیوود برای حضور در نقش منفی و روبروی ون دیزل در فیلم سینمایی «سریع و خشن ۱۰» به اتمام رسیده و این بازیگر برای بازی در این فیلم جلوی دوربین خواهد رفت.

چندی پیش «ون دیزل» بازیگر مطرح سینمای هالیوود و مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» پیشنهاد همکاری تازه‌ای را به «دواین جانسون» دیگر بازیگر سرشناس هالیوودی برای حضور در نسخه دهم این فیلم داد، اما جانسون ملقب به راک این پیشنهاد را رد کرد.  

این در حالی است که ون دیزل مدتی پیش در اینستاگرام خود از حضور «دواین جانسون» و شروع مذاکرات برای حضور این بازیگر خبر داده بود، اما حالا مشخص شد که در نسخه دهم سریع و خشن خبری از جانسون نیست، همزمانی پروژه‌های مختلف از یک سو و شکست «سریع و خشن ۹» از سوی دیگر می‌تواند مهمترین دلایل عدم پذیرش جانسون برای حضور در این فیلم باشد.  

رسانه‌ها در اکتبر سال گذشته میلادی اعلام کردند سریع و خشن ۹ بخشی از یک سه‌گانه است که خط داستانی اصلی سریع و خشن را به جمع‌بندی می‌رساند. البته این اتفاق به معنی پایان سریع و خشن نبوده و یونیورسال پیکچرز تمرکزش را روی گسترش جهان داستان می‌گذارد.

در همین راستا، قسمت دوم «هابز و شاو» در دست ساخت بوده و یک اسپین‌آف با محوریت شخصیت‌های مونث هم جلوی دوربین خواهد رفت.

وین دیزل اخیرا مصاحبه‌ای را انجام داد و در بخشی از آن درباره اختلافش با دواین جانسون گفتگو کرد. اینطور که به نظر می‌رسد، ماجرا به توصیه‌هایی مربوط می‌شود که دیل به جانسون کرده بود تا بتواند عملکرد بهتری جلوی دوربین داشته باشد. این اقدام چندان به مذاق جانسون خوش نیامد و باعث شکل‌گیری اختلافی میانشان شد. جانسون، ادعای دیزل را بدون پاسخ نگذاشت و گفت: «به حرفش خندیدم. خیلی هم خندیدم.» او در ادامه برای دست‌اندرکاران و بازیگران سریع و خشن آرزوی موفقیت کرد؛ زیرا در برای فیلم‌های آتی در کنارشان نخواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *