رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس دیوان عدالت اداری به صورت حضوری با مردم مشهد دیدار کرد

13:49 - 08 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۶۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دیوان عدالت اداری در حاشیه سفر رئیس قوه قضائیه به استان خراسان رضوی در دادگستری مشهد میزبان تعداد زیادی از مردم استان بود و به بررسی مشکلات مطرح شده از سوی آن‌ها پرداخت.

- حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری، در حاشیه سفر رئیس قوه قضائیه به استان خراسان رضوی به همراه معاونان خود با حضور در دادگستری مشهد میزبان تعداد زیادی از مردم استان بودند و به صورت حضوری مسائل و مشکلات مطرح شده را بررسی کردند.

در این دیدار که برای اولین بار به صورت ویژه به موضوعات و مسائل مردمی رسیدگی شد؛ قبل از این سفر از طریق دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در استان اطلاع رسانی انجام شد و از افرادی که تقاضای دیدار داشتند ثبت نام به عمل آمد و موضوعات آن‌ها مطرح شد و پرونده‌های آن‌ها در ساختمان مرکزی دیوان عدالت اداری مورد بررسی قرار گرفت و ریاست دیوان دستور پیگیری موضوعات مطروحه را صادر کردند تا در زمان ملاقات در کمترین زمان بهترین پاسخ را به مراجعان ارائه دهند.


در ادامه‌ این دیدار که با حضور مردم، رئیس و معاونان دیوان عدالت اداری صورت گرفت، لوایح و درخواست‌های افرادی که دستور رسیدگی رییس دیوان و معاونان را داشت، همزمان به صورت اسکن شده برای همکاران مستقر در ساختمان مرکزی دیوان عدالت اداری ارسال شد و برای پیگیری نهایی به معاونت و یا شعبه مربوطه ارجاع شد.

لازم به ذکر است از ۳۱۰نفر از افرادی که برای ملاقات مردمی ثبت نام شده بود به مسائل و موضوعات ۲۰۰نفر از آن‌ها توسط رئیس و معاونان دیوان عدالت اداری پاسخ داده شد که این دیدار مردمی از صبح تا نیمه‌های ظهر به طول انجامید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *