آخرین وضعیت حضور طارمی و آزمون برای بازی با عراق

15:27 - 06 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۱۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت حضور دو مهاجم سرشناس تیم ملی برای بازی با عراق اظهار نظر کرد.

- مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی حساس تیم ملی ایران مقابل عراق از چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 درباره آخرین وضعیت از شرایط کرونایی در اردوی تیم ملی و همچنین شرایط حضور سردار آزمون و مهدی طارمی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*آخرین تستی که سردار آزمون به دست ما رسانده، منفی است و بنابراین ما از باشگاه زنیت خواستیم تا شرایط حضور آزمون در اردوی تیم ملی را فراهم کند، اما باشگاه زنیت به دلیل مصدومیت اخیر آزمون و نگرانی از بابت سلامتی وی با حضور این مهاجم در اردوی تیم ملی مخالفت کرده است. 

*باتوجه به منفی بودن تست آزمون و مخالفت باشگاه زنیت، مکاتبات خود با فیفا را انجام داده‌ایم تا شرایط بازگشت وی به تیم ملی فراهم شود.

*در مورد مهدی طارمی هم باید بگویم که تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بنا به نظر اسکوچیچ، طارمی را به بازی با عراق برسانیم، اما متاسفانه شرایط جوی ترکیه باعث شد تا وی هنوز به ایران نرسد. با دستور عزیزی خادم در نظر داشتیم برای طارمی جت اختصاصی بگیریم  ولی نشد، زیرا باتوجه به شرایط طوفانی اجازه پرواز به هواپیماهای جت داخلی داده نشد و پروازهای خارجی هم با محدودیت‌های بیمه روبرو هستند.

*به همین خاطر بلیت ساعت 11:45 دقیقه را برای طارمی رزرو کرده‌ایم تا این مهاجم از آنتالیا به سمت ایران پرواز کند.

*حسین شریفی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نیز درباره دلیل عدم تمرین تیم ملی فوتبال در زمین اصلی اظهار داشت: این اتفاق با تصمیم اسکوچیچ افتاد.

* وی درخصوص زمان بلیت فروشی بازی با عراق گفت: طی چند ساعتآینده اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم تمام موارد طبق استانداردها پیش برود. در اولین فرصت اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *