رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بهره‌برداری از برخی واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال آغاز می‌شود

15:07 - 06 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۱۷۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام خبر تدوین سند آمایش سرزمین، از آغاز بهره‌برداری از برخی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در ماه‌های آتی نیز خبر داد.
- بنا به اعلام  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده  با اعلام اینکه روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن مناسب است از آغاز عملیات اجرایی برخی از پروژه‌ها تا پایان سال خبر داد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، در خصوص بهره‌برداری از طرح نهضت ملی مسکن و همچنین آغاز عملیات اجرایی تولید مسکن اعلام کرد: بر اساس تکلیف وزیر راه و شهرسازی برای دستگاه‌های مجری طرح، باید به زودی عملیات اجرایی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های جدید و سایر شهر‌های کشور با محوریت شرکت عمران شهر‌های جدید و سازمان ملی زمین و مسکن، آغاز شود.

محمودزاده ادامه داد: از پروژه‌هایی که قبلا شروع شدند و عملیات اجرایی آن‌ها در حال انجام است بخشی طی ماه‌های آتی قابلیت بهره‌برداری و تحویل به متقاضیان را خواهند داشت که با پیشرفت زمان جزئیات آن، اعلام خواهد شد.

وی همچنین از تصویب سند آمایش سرزمین برای نخستین بار خبر داد و توضیح داد: سند آمایش سرزمین در جلسات مشترک وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه تنظیم شده است. سند آمایش سرزمین سندی است که نظام توزیع جمعیت، اشتغال و فعالیت را برای آینده پیش‌بینی می‌کند و می‌تواند در نیازسنجی‌ها کمک موثری باشد.

 طرح نهضت ملی مسکن طرحی است که به عنوان سیاست کلان دولت سیزدهم شناخته می‌شود. در اجرای این طرح مقرر است تا ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال دولت سیزدهم احداث شود که بخشی از پروژه‌ها آغاز شده است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *