رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سعیدی: انتصاب من به عنوان مشاور سجادی واقعیت ندارد/ تاریخ برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز تغییر نکرده

9:42 - 06 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۰۳۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیر کمیته ملی المپیک گفت: در زمانی که سلطانی‌فر وزیر ورزش بود حکم مشاور برای من صادر شده بود.

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه با توجه به آماده نبودن آیین‌نامه انتخابات کمیته ملی المپیک، آیا این انتخابات به تعویق خواهد افتاد یا خیر، اظهار داشت: در جلسه روز گذشته هیئت‌ اجرایی، اعضا نظرات خود را دادند و قرار بر این شد که برای برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، آیین‌نامه جدیدی تدوین شود.

وی افزود: قرار است یکشنبه هفته آینده جلسه فوق‌العاده هیئت اجرایی برگزار شود تا آیین‌نامه جدید انتخابات کمیته ملی المپیک بررسی شود. پس از بررسی و تصویب این آیین‌نامه، آن را به IOC ارسال می‌کنیم و سپس در مجمع عمومی هم باید به تایید برسد. هدف ما این است که انتخابات کمیته ملی المپیک در اولین فرصت برگزار شود و هیچ صحبتی هم در خصوص تعویق آن نشده است.

دبیر کمیته ملی المپیک گفت: تا به امروز تاریخ برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک تغییر نکرده و همه هدف ما برگزاری این انتخابات در همان هفدهم اسفند است؛ اما باید همه فرایند انتخابات کمیته به طور کامل انجام شود.

سعیدی درباره اینکه گفته می‌شود وی به عنوان مشاور وزیر ورزش و جوانان منصوب شده است، عنوان کرد: زمانی که سلطانی‌فر وزیر ورزش بود حکم مشاور برای من صادر شده بود. من کارمند وزارت ورزش هستم و وقتی به نهاد دیگری مامور می‌شوم باید پست سازمانی داشته باشم. به همین خاطر در آن زمان به عنوان مشاور وزیر ورزش منصوب شده بودم.

وی درباره اینکه پس از انتخاب سجادی به عنوان وزیر ورزش، حکم مشاور وزیر ورزش برای وی صادر شده، خاطرنشان کرد: خیر؛ من حکمی از سجادی نگرفته‌ام. 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *