یزدی: مشکل حق امضا نداریم/ به خواست فکری تیم را تقویت می‌کنیم

0:45 - 05 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۶۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: صادر نشدن کارت فکری موضوع بزرگی نیست و باشگاه ما مشکلی از نظر حق امضا ندارد. این مربی در بازی بعد با کارت روی نیمکت می‌نشیند.

هدایت یزدی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با شروع تعطیلات نیم فصل مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: اولین برنامه ما تقویت تیم است. در برخی خطوط مشکل داریم و باید این ضعف‌ها با جذب بازیکن برطرف شود. در برخی پست‌ها جای خالی داریم و لازم است نفراتی اضافه شوند تا در طول رقابت‌ها به مشکل برنخوریم و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: فکری هم در برخی خطوط احساس نیاز کرده است. ما لیست فکری را گرفتیم و طی امروز و فردا لیست را بررسی کرده و به جمع بندی می‌رسیم. سپس با بازیکنان مورد نظر وارد مذاکره می‌شویم. شخصا این مذاکرات را انجام می‌دهم و اگر نیاز شد دیگر دوستان هم ورود می‌کنند.

یزدی با اشاره به مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان و شرایط سخت جذب بازیکن، تصریح کرد: ما وارد چرخه فوتبالی شدیم و باید از همه ابزار برای تامین نیاز کادرفنی و بازیکنان استفاده کنیم. امیدوارم بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که به نتایج خوبی برسیم. طبیعی است فکری توقع دارد ما خواسته‌هایش را تا حد امکان فراهم کنیم و هدف و برنامه ما هم همین است، اما شرایط تیم عادی نیست و در شرایط سختی تیم را تحویل گرفتم. قطعاً موافقان و مخالفانی وجود دارند و کار سخت‌تر می‌شود. تیم ما در پایین جدول است و دیگر پایین‌تر از این وجود ندارد. از طرفی توقع از مجموعه ما بالاست و باید این فشار را کم کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد اظهارات فکری که خواهان شارژ تیم در طول فصل حتی با کمترین مبالغ شده است، تاکید کرد: فوتبال ما درگیر مشکلات مالی است با این حال ما ۳۰ درصد به بازیکنان پول دادیم و از خیلی از تیم‌ها جلوتر هستیم. فوتبال ما اسمش حرفه‌ای است در حالی که همه باشگاه‌ها کم و بیش توان پرداخت مطالبان مربیان، بازیکنان و کادر اجرایی را ندارند. صنعت نفت، همین باشگاه همسایه ما، تا کنون ۱۰ درصد پرداخت کرده است. از این رو مهم این است که بتوانیم مدیریت کرده و بازیکنان را حفظ کنیم تا به شرایط نرمال برسیم.

یزدی که خوش‌بینانه به آینده تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌نگرد از نیم نگاه تیمش به بالای جدول خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم ابزار مورد نیاز را مهیا کنیم تا با محمود فکری که همیشه برای ما خاطرات خوبی ساخته به نتایج دلخواه برسیم. همه باید دست به دست هم بدهیم و با کمک مسئولان نفتی و مسئولان استانی و شهری و حمایت هواداران و تلاش بازیکنان، کادرفنی و اجرایی جایگاه تیم را در جدول ارتقا دهیم و به هدف‌مان که مسلماً حفظ این سهمیه در لیگ برتر است برسیم. حتی شاید نیم نگاهی به بالای جدول داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که برای تامین بودجه چه برنامه‌ای دارند، تاکید کرد: باید قبول کنیم در استانی زندگی می‌کنیم که مشکلات خاص خود را دارد. همه مشکلات این استان از جمله فوتبالش درست نیست. با این حال در ملاقات و صحبت با مسئولان قول‌هایی داده شد تا به این باشگاه کمک کنند. اگر مبلغی و کمکی به نفت مسجدسلیمان می‌آمد، مسئولان شهری و استانی فراهم می‌کردند، در غیر اینصورت با وجود شرایط و موانع موجود، نمی‌توانست به حیات خود ادامه دهد. این تیم با کمک همین مسئولان تاکنون حفظ شده و امید هوادارانی است که با این تیم زندگی می‌کنند. به هر حال اختلاف سلیقه وجود دارد و ما باید این سلیقه‌ها را به هم نزدیک کنیم تا به هدفمان برسیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد تغییر و تحولات مکرر مدیریتی در این باشگاه، گفت: همه فوتبال ما همین است، مگر برای استقلال و پرسپولیس این‌طور نبود؟ ما یک جزء در این فوتبال هستیم و حتی اگر این تغییرات اشتباه باشد رخ داده است. ما این تغییر را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم این بار تغییرات به نفع باشگاه باشد. همه آن‌هایی که قبلاً بودند باید کنار ما بمانند و تیم را حمایت کنند چرا که معتقدم آن‌ها هم تلاش کردند و لازم است از زحماتی که متحمل شدند، تشکر کنم. باید با هم متحد باشیم و برای اتفاقات خوب قدم برداریم. لازم است هم استانی‌ها و هم شهری‌ها کمک کنند و از این تیم حمایت کنند.

یزدی در مورد حق امضایی که مدیران این باشگاه از زمان استعفای مهران نصیریان‌دوست تاکنون ندارند و صادر نشدن کارت محمود فکری، خاطرنشان کرد: پروسه تغییر و تحولات هیئت مدیره و مدیرعامل یک پروسه زمانبر است که نهایتاً مسیر خود را طی می‌کند و در این چند سال به همین شکل ادامه پیدا کرد. تا این لحظه که تغییرات مدیریتی مشکلی برای باشگاه به وجود نیاورده و مشکلات حل شده. بر همین اساس همان‌طور که تا کنون مشکلات حل شده باز هم حل می‌شود و جای نگرانی نیست، این‌ها مشکلات اداری است. این موضوع هیچ ربطی به صادر نشدن کارت فکری ندارد و در بازی بعد، کارت این مربی صادر شده و تیم را همراهی خواهد کرد. ما نگرانی از این بابت نداریم روال کار ما دولتی و اداری است و همان ساختار را دنبال می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *