معاون سیاسی وزیر کشور: دولت انقلابی اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نزده است

9:02 - 04 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۴۲۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت انقلابی اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نزده است، گفت: ان‌شاءالله نتیجه خوبی برای حفظ منافع ملی در جریان مذاکرات به‌دست می‌آوریم و امیدواریم طرف مقابل از فرصت مذاکره و تعامل با جمهوری اسلامی ایران نهایت استفاده را ببرند.
محمدباقر خرمشاد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند مذاکرات وین و رویکرد دولت در جریان مذاکرات، گفت: جمهوری اسلامی ایران در راهبردی به یک جمع‌بندی رسیده است که بتواند گره سیاست خارجی را با مذاکره حل کند.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به نگاه دولت سیزدهم به جریان مذاکرات ۱+۴، تصریح کرد: دولت انقلابی، برخلاف قبل، اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نزده است و دنبال بهبود شرایط و حل مشکلات اقتصادی از طرق دیگر مانند توسعه روابط با همسایگان در قالب دیپلماسی اقتصادی است و فنی‌تر و گسترده‌تر با در نظر گرفتن ابعاد مختلف به عرصه مذاکرات ورود پیداکرده است.

وی با بیان اینکه روند اقدامات دولت در این رابطه مثبت است، اضافه کرد: بررسی و ارزیابی از کف جامعه و نگاه کارشناسی نخبگان این روند مثبت دولت را در هر دو حال نشان می‌دهد.

مذاکرات در راستای حفظ منافع ملی
خرمشاد اظهار داشت: ان‌شاءالله نتیجه خوبی برای حفظ منافع ملی در جریان مذاکرات به‌دست آوریم و امیدواریم طرف مقابل از فرصت مذاکره و تعامل با جمهوری اسلامی ایران نهایت استفاده را ببرند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *