رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توزیع ۸۰۰ پرس غذای متبرک در ۴ مرکز ترک اعتیاد بانوان

12:45 - 03 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۳۲۵
به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت صدیقه کبری (س)، طرح «سفره کرامت» به همت بنیاد کرامت رضوی و مشارکت خادمان بارگاه منور رضوی در مراکز نگهداری از زنان آسیب دیده اجتماعی مشهد اجرا شد.

-طبق اعلام  آستان نیوز، در اقدام دیگری از سوی مدیریت امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی و با مشارکت خادمان کشیک ششم دربانان بارگاه مطهر ثامن الحجج (ع)، همزمان با میلاد یگانه بانوی دو عالم، سفره کرامت رضوی در میان جمعی از اقشار بی‌بضاعت و آسیب‌دیده شهر مشهد گسترده شد.

اجرای طرح حمایتی «سفره کرامت» به تازگی با همراهی نیکوکاران و خادمان صحن و سرای امام رئوف در شهر مشهد آغاز شده تا اقشاری که امکان تهیه و استفاده از وعده غذایی مناسب را ندارند، از این سفره کریمانه برخوردار شوند. این برنامه که طی چند هفته اخیر در محلات حاشیه‌ای شهر مشهد به اجرا درآمده، همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) در ۴ مرکز ترک اعتیاد بانوان شهر مشهد در مناطق اکبرآباد، اقدسیه، کوشش و در مسیر ساغروان انجام شد.

در این برنامه که ۲۰ تن از دربانان کشیک ششم حرم مطهر حضرت رضا (ع) در آن حضور داشتند، پس از قرائت صلوات خاصه حضرت رضا (ع) و مولودی خوانی، سفره کرامت گسترده شد و در مجموع ۸۰۰ پرس چلوکباب، شیرینی، میوه و بسته‌های هدایا از جمله چادر مشکی بین حاضران توزیع شد.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *