حسینی: با کمترین بودجه توانستیم تیم پیکان را جمع کنیم/ راه زیادی آمده‌ایم تا از مسجد سلیمان امتیاز بگیریم

20:07 - 02 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۰۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در این گونه بازی‌ها باید با کمترین اشتباه بازی کنید و بتوانید از اشتباهات حریف هم استفاده کنید.

- مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* خوشحالم که دوباره شهر مسجد سلبمان و مردم خوبش را از نزدیک می‌بینم. امیدوارم فردا بازی خیلی خوب و فنی برای هر دو تیم باشد و هر تیمی که شایسته بود، نتیجه را بگیرد.

* ما هم مانند خود نفت با کمترین سرمایه گذاری و بودجه توانستیم تیم‌مان را جمع کنیم هر دو از نظر فنی خیلی به هم نزدیک هستند و هر تیمی که از موقعیت‌ها استفاده کند، می‌تواند برنده شود.

* مسلما با تغییراتی که یک تیم انجام می‌دهد بازیکنان انگیزه مضاعف بازی می‌کنند و و شوک به تیم وارد می‌شود، بنابراین این موضوع کار ما را ساخت می‌کند، اما همانطور که گفتم در این گونه بازی‌ها باید با کمترین اشتباه بازی کنید و بتوانید از اشتباهات حریف هم استفاده کنید.

* هر دو تیم در این بازی برای کسب امتیاز می‌آیند و ما هم راه زیادی آمدیم که امتیاز بگیریم. قطعا کسب امتیاز از نفت کمک زیادی به ما می‌کند.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *