سولدو: امیدوارم هفته آینده بتوانیم بازیکن بگیریم/ گل‌گهر را خوب آنالیز کردیم

12:44 - 02 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۰۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امیدوارم هفته آینده پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود و بتوانیم بازیکن بگیریم.

- زونیمیر سولدو، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل‌گهرسیرجان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*فردا بازی واقعاً سختی با یکی از تیم‌های خوب لیگ داریم؛ این تیم باید بالای جدول باشد. امتیازاتی از آن کسر شده، اما هنوز موقعیت دارد که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. نفرات خوبی دارند. بچه‌ها را به خوبی آماده کردیم. باید استحکام خوبی در میانه زمین داشته باشند. امیدوارم با کاری که این چند روز انجام دادیم نتیجه خوبی بگیریم.

*چیزی که مسلم است گل‌گهر را خوب آنالیز کردیم این تیم یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ است، اما ما نفراتی را داریم و می‌خواهیم کار آن‌ها را تا حد زیادی خنثی کنیم. در دو بازی قبلی عملکرد خوبی داشتیم و حق‌مان به خصوص در بازی آخر سه امتیاز بود. در کل امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و بتوانیم نتایج بهتری را بگیریم.

*برای جذب بازیکن چندین بار با مدیریت صحبت کردم نفراتی را مدنظر داریم که و می‌توانند به ما خوب کمک کنند امیدوارم هفته آینده پنجره نقل و انتقالاتی باز شود تا بتوانیم نفراتی را اضافه و از آن‌ها استفاده کنیم.

*شرایط آب و هوایی تبریز و سرمای شدید این شهر؟ شکی نیست که این مسأله نه تنها ما بلکه بقیه تیم‌ها را هم اذیت می‌کند، اما تا جایی که توانستیم طوری تمرین کردیم که بچه‌ها با این شرایط وفق پیدا کنند، چون روز بازی هم همین شرایط را داریم.

*وقتی دو ماه پیش به تراکتور آمدم شرایط بد و سختی وجود داشت تلاش کردم نظم خوبی در تیم ایجاد شود بچه‌های آسیب‌دیده که با بی‌میلی تمرین می‌کردند را وادار به کار کردیم. روند تیم بهتر شد به خاطر کمبود در پست‌ها و همچنین آسیب‌دیدگی‌ها مشکلاتی داشتیم، اما در مجموع تیم از این وضعیت بیرون آمده و شرایط بهتری دارد.

*آرش قادری ۴ کارته است عبدالله حسینی به خاطر شرایطی که برایش در بازی با پدیده به وجود آمد مشکل دارد، مسلمی‌پور در بازی قبلی آسیب دید و جراحی کرده، علی دشتی هم مشکل دارد و نمی‌تواند همراه تیم باشد، یکی دو نفر هم سرماخوردگی جزئی دارند که امیدوارم خوب شوند و به بازی برسند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *