رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بودجه ۱۲ هزار میلیاردی برای طرح رتبه‌بندی معلمان

11:51 - 02 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۰۰۷
سخنگوی کمیسیون تحقیقات، آموزش و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲۵ هزار میلیارد ریال طبق توافق و با حضور ریاست سازمان برنامه و بودجه در صحن علنی مجلس برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ تأمین می‌شود.

_ تسنیم نوشت: رضا حاجی‌پور درباره آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پس از بررسی جزئیات طرح در کمیسیون تحقیقات، این طرح در صحن علنی مجلس با اکثریت آرا مصوب شد و از طریق اداره‌کل قوانین برای شورای نگهبان فرستاده شد. شورای نگهبان از این طرح چند ایراد جزئی گرفته است و این ایراد‌ها در حال برگرداندن می‌باشد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از ایرادات اصل ۷۵ در امر تأمین مالی است، عنوان کرد: در این زمینه سازمان برنامه و بودجه حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ برآورد کرده بود.

حاجی‌پور با تأکید بر اینکه مجلس مبلغ ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را از ابتدای نیمه دوم امسال مصوب کرده بود و سازمان برنامه و بودجه نیز موافق تصویب این بودجه بود، ابراز کرد: این میزان بودجه طبق توافق و با حضور ریاست سازمان برنامه و بودجه در صحن علنی مجلس برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ تأمین می‌شود.

سخنگوی کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس یادآور شد: فعلاً این طرح پس از رفع ایراد‌ها و برگشتن به صحن علنی مجلس اعضای کمیسیون دفاعیات لازم را انجام خواهند داد.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/02/3425044_806.mp4']


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *