معاون امور زنان رئیس جمهور: زنان ایرانی، حرکت تمدنی کشور را سرعت خواهند بخشید

12:39 - 01 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۰۸۵۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون امور زنان رئیس جمهور گفت: رفع محرومیت و درمان آسیب‌ها مانند افزایش طلاق و تغییر سبک زندگی از جمله مأموریت‌های ماست، زنان و مادران ما، حرکت تمدنی کشور را با خِرد ورزی سرعت خواهند بخشید.
- انسیه خزعلی در پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه امروز جمعه اول بهمن، گفت: میلاد حضرت زهرا (س) استقبال از دهه مبارک فجر است، این روز شایسته به زنان تعلق گرفت و الگوی جامع برای زنان و مردان است.
 
معاون امور زنان رئیس جمهور افزود: ایشان در شرایط سخت در دفاع از ولایت چالش‌ها را به فرصت تبدیل کردند، زنان موردستایش قرآن هم در شرایط سخت تدابیر مهم و شایسته گرفتند و مسیر تاریخ را تغییر دادند.
 
خزعلی تأکید کرد: مادران شهدا، جوانان رشید خود را به‌ راحتی و با دلی آرام و پیوند خورده به رضای الهی تقدیم کردند، استوار و مقاومت هستند و چگونه می‌توان این قهرمانی‌ها را توصیف کرد و مردانه‌ترین مرحله دفاع مقدس، این حرکت مادران و همسران شهداست.
 
معاون امور زنان رئیس‌جمهور تصریح کرد: برخلاف همه جنگ‌ها در عالم، زنان در جبهه مقاومت، مشوق، مدافع و همراهان گمنام هستند که دل شهدا را محکم نگه می‌دارد.
 
خزعلی اضافه کرد: بیش از روز دیگر نیازمند حضور با بصیرت زنان درصحنه هستیم، دشمن زنان و خانواده‌ها در این جنگ به‌ظاهر نرم، ولی سخت و دشوار را در این نبرد ناجوانمردانه هدف گرفته است و اگر دشمن در دل خانواده پیروزی برسد، شکستی سخت را باید تحمل کرد.
 
زنان در جنگ رسانه‌ای باید مجهز به سلاح روزآمد و تأثیرگذار شوند
معاون امور زنان رئیس‌جمهور تأکید کرد: زنان در جنگ رسانه‌ای باید مجهز به سلاح روزآمد و تأثیرگذار شوند، زیرا بَنای دشمن به تعبیر قرآن کریم نابودی سرمایه‌های مادی و معنوی است، بانوان نخواهند گذاشتند ارزش‌های والا و خدادادی آن‌ها به ضد ارزش تبدیل شود، نخواهند گذاشت موقعیت والای مادری تحقیر شود.
 
خزعلی بابیان اینکه دشمن به خوبی سرمایه‌های مادی و معنوی جهان اسلام را شناخته و آن‌ها را هدف گرفته است، تصریح کرد: کشور‌های غربی با همه ادعای دموکراسی، از حضور زنان در مسابقات ورزشی جلوگیری می‌کنند، حضور زنان ما باحجاب اسلامی برای آن‌ها زنگ خطر است و به‌شدت برای دشمن هزینه دارد و این الگوی جدید به جهان نشان داد که باحجاب می‌توان از سرمایه‌های زن دفاع کرد.
 
معاون امور زنان رئیس‌جمهور اظهار داشت: زنان وظیفه‌دارند در هر دو سنگر از تمام توان و داشته‌های معنوی خود استفاده کنند، سنگر اجتماع یکی از این سنگرهاست، خانواده سنگر دوم است و ستون خیمه را زنان جهادگر باید بر دوش بکشند.
 
وی ارتقا و تعالی زنان و خانواده، آسیب زدایی در راستای توانمندی ساز زنان را مأموریت معاونت امور زنان ریاست جمهوری برشمرد و اظهار داشت: رفع محرومیت و درمان آسیب‌ها مانند افزایش طلاق و تغییر سبک زندگی از جمله این مأموریت‌هاست، باید زنان را دریابیم و قدردان زحمات آن‌ها باشیم و زنان و مادران ما، حرکت تمدنی کشور را با خِرد ورزی سرعت خواهند بخشید.
 

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *