جولان بی‌اخلاقی در لیگ برتر والیبال؛ مماشات به سبک فدراسیون‌نشینان

8:45 - 01 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۰۷۷۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
لیگ برتر والیبال با حواشی عجیبی که نشات گرفته از بی‌اخلاقی برخی مربیان و بازیکنان است دنبال می‌شود.

- لیگ برتر والیبال در حالی به پایان دور مقدماتی خود نزدیک می‌شود که در چند هفته اخیر اتفاقات ناخوشایندی در برخی از بازی‌ها رخ داده است؛ اتفاقاتی که بوی بی‌اخلاقی می‌دهند و در کوران نتیجه‌گرایی تیم‌ها گم شده‌اند؛ اما واقعیت این است که عمده این بی‌اخلاقی‌ها به خاطر فرار رو به جلو برخی مربیان و بازیکنان است. 

اینکه یک مربی هر بار که تیمش از تیم حریف عقب می‌افتد تلاش می‌کند با ایجاد هیاهو، عملکرد داوران را تحت تاثیر قرار دهد آنقدر نخ‌نما شده که اکثریت اهالی والیبال به آن اشراف پیدا کرده‌اند. از طرفی بیرون کشیدن تیم‌ها و نیمه تمام ماندن بازی‌ها هم به معضلات والیبال ایران اضافه شده است. قطعا توقع این است که با چنین رفتارهایی برخورد جدی شود.

مسبب بیشتر این اتفاقات و ناهنجاری‌ها مربیانی هستند که به لحاظ فنی چیزی در چنته ندارند و با این اقدامات به دنبال فرار رو به جلو هستند. وقتی فدراسیون والیبال قبل از هر محرومیتی هجمه هواداران یک تیم را علیه خود متصور شود و به همین خاطر با تیم‌ها و مربیان و بازیکنان مدارا کند قبح بی‌اخلاقی می‌شکند و این رویه غلط تبدیل به یک فرهنگ در والیبال ایران می‌شود.

انتظار می‌رود کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بدون توجه به هیاهوها و البته جوسازی عده‌ای که معاششان از طریق ایجاد جنجال در مسابقات و در کنار آن فحاشی در فضای مجازی تامین می‌شود تصمیماتی شجاعانه بگیرد تا والیبال ایران بتواند شخصیت فرهنگی خود را حفظ کند و به خاطر تعداد مربی و بازیکن دچار چالش نشود.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *