سلطانی: شهنازی باید در نیم فصل اخراج می‌شد/ به زودی سرمربی جدید سایپا معرفی خواهد شد

12:46 - 30 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۶۹۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مدیر فنی تیم والیبال سایپا گفت: مربی جدیدی را جانشین شهنازی خواهیم کرد.

بهمن سلطانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص انتصابش به عنوام مدیر فنی تیم والیبال سایپا اظهار داشت: من سال‌هاست با تیم‌های پایه  والیبال سایپا کار می‌کنم و با توجه به نتایج خیلی ضعیفی که تیم والیبال سایپا در لیگ برتر گرفت مدیرعامل باشگاه از من خواست به این تیم کمک کنم.

وی افزود: من به سراجی هم گفتم که بیش از اندازه به سرمربی تیم فرصت داده شده و پس از پایان نیم فصل، شهنازی باید اخراج می‌شد. شهداب با تغییر کادر فنی خود متحول شد و ۵ برد متوالی گرفت. ما هم می‌توانستیم این تحول را در تیم سایپا ببینیم.

مدیرفنی تیم والیبال سایپا تصریح کرد: شهنازی در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که سایپا از لحاظ هزینه در رتبه یازدهم جدول قرار دارد؛ اما اینگونه نیست و ما از تیم‌هایی همچون پاس همدان، مس رفسنجان، راهیاب مریوان، آذرباتری، شهرداری گبند و شهردای ورامین بیشتر هزینه کرده‌ایم. شب گذشته مقابل مریوان که با ۲ میلیارد تومان بسته شده شکست خوردیم و این یعنی یعنی فاجعه. سایپا حداق باید هشتم جدول باشد؛ نه در قعرنشین.

سلطانی گفت: شهنازی در دور رفت مقابل مریوان هم باخته بود و در بازی برگشت هم مقابل این تیم مغلوب شد. او در هر دو بازی داوری را مقصر دانست؛ در حالی که اینگونه نیست و این شکست‌ها ربطی به داوری نداشت. من دو روز است به تیم اضافه شدم و نمی‌شود در همین مدت کم مشکلات فنی تیم را پیداد کرد؛ اما کاملا مشخص است که بازیکنان به باختن عادت کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهنازی قطعا از سایپا می‌رود و مربی جدیدی را جانشین وی خواهیم کرد. امیدوارم این تغییر و تحول بتواند شوک مثبتی به تیم وارد کند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *