یزدی: هنوز درباره سرمربی به جمع بندی نرسیدیم/ کمالوند فعلاً مرخصی است

8:45 - 29 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۲۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: منتظر برگزاری بازی جام حذفی بودیم و پس از معارفه‌ام درباره ادامه روند کار در باشگاه تصمیم می‌گیریم.

هدایت یزدی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعد از تصدی پست مدیرعاملی این باشگاه، اظهار داشت: فوتبال پر از حاشیه است و تمام باشگاه‌ها درگیر موارد بسیاری هستند. امیدوارم بتوانیم کمک کنیم تا باشگاه را از این موارد حفظ کنیم. ابتدا باید کارم را شروع کنم و بعد با کمک دست اندرکاران با بررسی همه جوانب، تصمیم درستی بگیریم. منتظر پایان جام حذفی بازی بودیم و به زودی در مورد شرایط باشگاه تصمیم می‌گیریم.

وی در مورد آخرین وضعیت فراز کمالوند و احتمال همکاری با مربی دیگری تصریح کرد: کمالوند فعلاً در مرخصی است. اجازه دادیم از این مرحله از جام حذفی عبور کنیم و کارم را در باشگاه شروع کنم و بعد با بررسی همه جوانب پرونده این مربی، در مورد ادامه همکاری با کمالوند تصمیم بگیریم. چون رسماً کارم را شروع نکرده‌ام صلاح نمی‌دانم صحبت کنم. از این رو بعد از این بازی و معارفه نهایتاً با کادر فنی جلسه‌ای می‌گذاریم و امیدواریم بهترین اتفاق رخ دهد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: ما، کادرفنی و بازیکنان همه مهمان این باشگاه هستیم و مهم تیم نفت مسجدسلیمان است. با اعتقاد به اینکه تیم در لیگ می‌ماند در مورد انتخاب سرمربی نیاز به تجزیه و تحلیل دارم. لازم است طی کاری کارشناسی، همه جوانب مورد ارزیابی قرار بگیرد و تصمیمی اتخاذ کنیم که به نفع باشگاه و نفت مسجدسلیمان و البته استان باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *