تکنوکرات‌ها هر زمان صدارت مسکن را بر عهده گرفتند دردسرساز شدند

16:12 - 29 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۱۸۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی گفت:در هر دوره‌ای که فن‌سالاران و تکنوکرات‌ها صدارت امور مسکن‌سازی در کشور را برعهده گرفتند، باعث دردسرسازی در این بخش شدند.
سید فرزاد نجات‌نیا در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عقب ماندگی‌ها در دولت‌های گذشته پیرو تولید مسکن و ضربات این موضوع به ایجاد تقاضای بازار، بیان داشت: در هر دوره‌ای که فن‌سالاران و تکنوکرات‌ها صدارت امور مسکن سازی در کشور را برعهده گرفتند، باعث دردسرسازی در این بخش شدند.
 
وی با بیان اینکه این گروه‌ها هیچ وقت دغدغه نیاز قشر متوسط به پائین جامعه در زمینه مسکن را نداشتند، اظهار داشت: ما به صورت ملموس در دوره وزارت وزیر مستعفی دیدیم که این وزراتخانه به چه شکل در بحث مسکن مهر که جریان خوبی را در کشور راه انداخته بود، عاجز بود.
 
معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در آن سال‌ها خیلی از خانوارها امید به خانه‌دار شدن داشتند، بیان داشت: خیلی از افراد در جریان تولید مسکن مهر خانه‌دار شدند و حتی آقای وزیر مستعفی در تکمیل آن پروژه هم عاجز بود با اینکه این فرد شناخت خوبی از صنعت ساختمان داشت و به عنوان یک فرد انبوه ساز مطرح بود.
 
وی با بیان اینکه بدترین تورم در حوزه مسکن در زمان دولت‌های قبلی رخ داد، گفت: به دلیل کم کاری‌های امثال وزیر مستعفی تورم افسارگسیخته در حوزه مسکن خودنمایی کرد و مشکلات در این بخش چند برابر شد.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *