بازیکنان پرسپولیس پس از شکست ذوب آهن چه گفتند؟

18:34 - 27 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۰۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم پرسپولیس با شکست ذوب آهن اصفهان به جمع هشت تیم نهایی راه یافت.

- در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال و در مهم‌ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی امروز(دوشنبه) تیم پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر مهمان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در پایان این جدال زیبا و پر گل قرمز‌های پایتخت موفق شدند در روز درخشش مهدی عبدی و دبل این بازیکن با نتیجه ۳ بر صفر از سد شاگردان مهدی تارتار بگذرند و به جمع هشت تیم نهایی راه یافتند.

* سید جلال حسینی

*بازی کردن در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن در اصفهان کار سختی بود، اما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و نتیجه خیلی خوبی هم گرفتیم.

*متأسفانه شرایط ما خوب نیست. بچه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند، اما از باشگاه انتظار داریم کار‌ها را درست انجام داده و به وظایفش عمل کند. متأسفانه بچه‌ها را فراموش کرده‌اند.

*امیدوارم در این پنج روز و تا قبل از اتمام نیم‌فصل کار‌ها درست پیش برود. بازیکنان پرسپولیس نیاز‌هایی دارند که امیدوارم برطرف شوند.

*دیگر نمی‌شود برای پرسپولیس و استقلال آرزویی کرد. با این شرایط هیچ کاری نمی‌توان برای این دو تیم انجام داد. امیدوارم سپاهان و فولاد موفق باشند آن‌ها باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند و مسئولان هم باید حداقل به این دو تیم کمک کنند تا از آسیا از نام ایران دفاع شود.

*استقلال و پرسپولیس خیلی راحت حذف شدند. کسی هم برخورد نمی‌کند. همین روند را در سال‌های آینده هم می‌بینید.

* مشکل این است که مدام کار را گردن این و آن می‌اندازیم همه در این وضعیت مقصرند باشگاه، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش همگی مقصرند و باید درباره لیگ قهرمانان برنامه‌ریزی می‌کردند.

* شش ماه پیش همه می‌دانستند قرار است این دو تیم از آسیا حذف شوند، اما هیچ اقدامی انجام نداده و فقط با هم دعوا کردند. همه مصاحبه کردند، اما این کار‌ها هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

*این زمین خیلی خراب است. اگر بخواهیم حرفی بزنیم همه مصاحبه می‌کنند نه تنها در فولادشهر بلکه در خیلی از شهر‌های دیگر هم وضعیت زمین همین است. هیچ تلاشی هم نمی‌کنیم دست کم برای سال آینده زمین خوبی داشته باشیم. همین روال سال آینده هم وجود دارد.

* مهدی ترابی

*خداراشکر که توانستیم از این مرحله عبور کنیم و باید تمرکزمان را برای ادامه مسابقات بگذاریم تا روند موفقیت‌آمیز‌مان را ادامه دهیم.

*واقعیت این است که ذوب آهن را خیلی خوب آنالیز کردیم. شاید کسی فکرش را هم نمی‌کرد که نتیجه بازی ۳ بر صفر شود، ولی ما با تمرکز بالا بازی و تمام تلاش‌مان را کردیم. خیلی خوب بازی کردیم و به آنچه استحقاقش را داشتیم رسیدیم.

*تیم ملی بازی‌های سختی خواهد داشت، ولی همه یکدل آماده صعود تیم ملی به جام جهانی هستند. اسکوچیچ و تمام بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا پرچم کشورمان بالا نگه داشته شود.

* سیامک نعمتی 

*این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. از این مرحله جام حذفی هم صعود کردیم و امیدوارم بتوانیم مثل دو سه سال قبل در جام حذفی هم قهرمان شویم و بتوانیم هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم. در لیگ قهرمانان آسیا که نیستیم، اما امیدوارم در این دو جام قهرمان شویم.

*در جام حذفی شانس هم دخیل است، زیرا حریفان با قرعه کشی مشخص می‌شوند، اما امیدوارم این مرتبه بتوانیم جام حذفی را به دست بیاوریم و مثل لیگ این جام هم برای ما مهم است و بتوانیم جام حذفی را هم تقدیم هواداران کنیم.

*قبلا به اصفهان آمده بودم و زمین خیلی خوب بود. نمی‌دانم در این چند سال با زمین چه کرده‌اند که این شرایط را پیدا کرده مثل زمین خاکی بود. حیف است که ذوب آهن تیمی با این امکانات که چندین سال است در لیگ برتر حضور دارد چنین زمینی داشته باشد این باشگاه منابع مالی دارد و امیدوارم به این زمین رسیدگی شود.

*مصدومیت داریم شرایط لیگ همین است و بعد از چند روز تعطیلی استراحت می‌کنیم و برای دور برگشت آماده می‌شویم و با آمادگی کامل به مسابقات برمی‌گردیم. فاصله کم بازی‌ها نیاز به زیر ساخت‌های خوب دارد که این زیر ساخت‌ها را در لیگ کشورمان نداریم.

*دست سازمان لیگ هم بسته است، زیرا باید مسابقات زود تمام شود و جام جهانی را سال آینده در پیش داریم. با این حال این شرایط برای ما خوب بوده در قطر هم در لیگ قهرمانان آسیا سه روز یکبار بازی می‌کردیم و اکنون ۵ روز یکبار بازی می‌کنیم.

*فرقی نمی‌کند در حمله بازی کنم یا در خط دفاع، مهم این است که تیم برنده شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *