رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ملکی: ووشو در بازی‌های آسیایی آبروداری خواهد کرد/ از اوجاقی مشاوره می‌گیریم

7:45 - 28 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۰۲۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیر تیم‌های ملی ووشو گفت: بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم که مسابقات بسیار مهمی برای ووشوی ایران تلقی می‌شود.

مجید ملکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اردوهای تیم ملی ووشو اظهار داشت: تمرینات از سوم دی ماه در دو بخش مردان و بانوان آغاز شده و به طور پیوسته تا بازی‌های آسیایی ادامه دارد. باید رقابت‌های انتخابی برگزار شود و تکلیف نفرات اصلی مشخص شود تا کادرفنی بدون دغدغه کار را پیش ببرد.

وی افزود: متاسفانه اکثر ورزشکاران از مسابقات بین‌المللی فاصله دارند و اگر وضعیت بودجه‌ای اجازه دهد مسابقات تدارکاتی را برای تیم‌های خود پیش‌بینی می‌کنیم.

مدیر تیم‌های ملی ووشو ادامه داد: ما بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم که مسابقات بسیار مهمی برای ووشو ایران تلقی می‌شود. به غیر از روسیه تمام قدرتهای برتر ساندا در آسیا هستند و در تالو هم که کسب مدال در قاره کهن همیشه کار دشواری بوده است.

ملکی در پاسخ به این سوال که عدم حضور حسین اوجاقی در راس تیم ملی چه تاثیری در روند آماده‌سازی تیم دارد، گفت: حسین اوجاقی یک سرمایه برای فدراسیون ووشو است و قطعا از مشاوره‌های او استفاده می کنیم. ضمن اینکه امیر اوجاقی و علی دهقان هم جزو مربیان جوان و در عین حال باتجربه و کاربلد هستند و مطمئن باشید از عهده کار برمی‌آیند. در سایر بخش‌ها هم مربیان جسور و توانایی داریم.

وی درباره اینکه آیا شانسی برای مدال‌آوری تالوکاران در بازی‌های آسیایی قائل است، تصریح کرد: ما در تالو بازیکن‌های خوبی داریم و می‌دانیم مدال گرفتن در این رویداد تا چه اندازه دشوار است اما ناامید نیستیم . اگر به مدال تالو امید نداشتیم اصلا اردو برگزار نمی‌کردیم و مطمئن باشید مانند همیشه ووشوی ایران در بازی‌های آسیایی آبروداری خواهد کرد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *