واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال به پرونده بی‌اخلاقی مدافع تیم ملی و ممنوعیت اردوی خارجی برای تیم‌های لیگ برتری

11:36 - 27 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۸۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به پرونده بی‌اخلاقی محمد حسین کنعانی‌زادگان و همچنین ممنوعیت برگزاری اردوی خارجی برای تیم‌های لیگ برتری صحبت‌هایی انجام داد.

- حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با رادیو تهران ورزشی در مورد حضور تیم ملی بانوان در جام ملت‌های آسیا، پرونده بی‌اخلاقی محمد حسین کنعانی‌زادگان و همچنین ممنوعیت برگزاری اردوی خارجی برای تیم‌های لیگ برتری صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خواند.

* تیم ملی فوتبال بانوان بامداد دیروز با یک پرواز اختصاصی و بدون هیچ دغدغه و با کوتاه‌ترین زمان به هند رفت و از دیروز تمرینات خود را آغاز کردند. همه بازیکنان از محل اسکان خود راضی هستند و همانطور که می‌دانید ما در جام ملت‌های آسیا حضور داریم که با استاندارد‌های خود برگزار می‌شود.

* تنها دغدغه تیم ملی در هند کرونا است که آمار مبتلایان بالایی در این کشور شناسایی شده است. تمام حمایت‌های لازم از سوی فدراسیون به شاگردان ایراندوست و کادر فنی می‌شود و با توجه به اینکه برای اولین بار در این رقابت‌ها حضور داریم شرایط آسانی نخواهیم داشت. مطمئن باشید همه بازیکنان و کادرفنی تلاش خود را می‌کنند، ولی نباید توقعات بالا برود.

* ممنوعیت برگزاری اردوی خارجی برای تیم‌های لیگ برتری را تکذیب می‌کنم، همه تیم‌ها می‌توانند در صورت نیاز تیم و با موافقت کادرفنی برای اردو به کشور‌های خارجی بروند، اما باید الزاماتی که گفته شده را رعایت کنند.

* یکی از الزامات رفتن به اردو‌های خارجی دریافت مجوز شورای برون مرزی است که این موضوع سالهاست اعلام شده که هر تیمی قصد خروج از کشور را دارد باید این مجوز را داشته باشد. تنها به تیم‌ها یادآوری کردیم که بیست روز قبل از اعزام به کشور‌های خارجی مدارک را تحویل دهند تا برای آن‌ها مشکل پیش نیاید.

* مانند بحث حذف سرخابی‌ها که خیلی‌ها دوست داشتند این موضوع را گردن فدراسیون بیندازند، در حال شایعه درست کردن هستند. از همه خواهش می‌کنم که برای ایجاد محبوبیت، توپ را در زمین فدراسیون قرار ندهند و موضوعاتی از جمله حذف سرخابی‌ها مربوط به دوران قبل است و ممکن بود هر لحظه این اتفاق بیفتد.

* همین الان در دفتر محمد پولادگر معاونت قهرمانی وزارت ورزش جلسه‌ای در حال برگزاری است و پس از اتمام جلسه تمامی نکات در مورد حضور تماشاگران اعلام می‌شود.

* موضوع کنعانی‌زادگان در حوزه اختیارات کادرفنی است و پرونده این موضوع در کمیته اخلاق همچنان باز است و بررسی می‌شود. کنعانی زادگان از جمله بازیکنانی است که برای تیم ملی زحمت کشیده و با توجه به تصمیمات کمیته اخلاق و کادرفنی دستورات لازم انجام می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *