رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صدیقی: به کادر فنی تیم‌های ملی ووشو ایمان داریم/ انگیزه خواهران منصوریان ستودنی است

7:45 - 29 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۸۶۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رییس فدراسیون ووشو گفت: کادرفنی جوان، اما باتجربه داریم که مورد اعتماد ما هستند و به انتخاب‌ها و برنامه‌های آنها ایمان داریم.

امیر صدیقی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عدم حضور تیم‌های ساندا و تالو در مسابقات رسمی پیش از بازی‌های آسیایی اظهار داشت: این موضوع مشکلی است که اکثر کشور‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اما پس از تعطیلات عید یک مسابقات برای تالو در چین و برای ساندا هم در روسیه پیش‌بینی کرده‌ایم. همچنین تیر سال آینده یک مسابقات تالو در امریکا برگزار می‌شود که سعی داریم در دو بخش مردان و بانوان ورزشکار به این رویداد اعزام کنیم.

وی درباره شرایط خواهران منصوریان در تیم بانوان گفت: هر سه خواهر در اردو حضور دارند و انگیزه آنها براب کسب موفقیت ستودنی است. خواهران منصوریان سرمایه‌های ووشو هستند، اما باید رقابت‌های انتخابی برگزار شود تا ببینیم در نهایت چه کسانی عازم بازی‌های آسیایی می‌شوند.

رییس فدراسیون ووشو ادامه داد: کادرفنی جوان، اما باتجربه داریم که مورد اعتماد ما هستند و به انتخاب‌ها و برنامه‌های آنها ایمان داریم. امیدوارم در هر دو بخش مردان و بانوان در ساندا و تالو نتایج قابل قبولی در بازی‌های آسیایی کسب کنیم.

صدیقی در پایان ضمن اشاره به اهمیت توسعه ورزش همگانی خاطرنشان کرد: برای اولین بار فستیوال ملی تالو را در بخش کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از ۷ سال تا بالای ۷۰ سال از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ اسفندماه برگزار می‌کنیم تا گام مثبتی در راستای توسعه ورزش همگانی و تشویق مردم به ورزش برداشته باشیم.


برچسب ها: ووشو تالو ساندا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *