تراکتور به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهد/ پرسپولیس - بابایی منتفی شد؟

14:36 - 26 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۶۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه تراکتور هیچ درخواستی از دیگر باشگاه‌ها برای جذب بازیکنانش دریافت نکرده و با جدایی هیچ بازیکنی موافقت نمی‌کند.

- شرایط نامعلوم باشگاه تراکتور باعث شده تا برخی بازیکنان از حالا به فکر جدایی افتاده و نسبت به پیشنهادات از دیگر تیم‌ها واکنش نشان دهند. این در حالی است که بازیکنان این تیم با باشگاه قرارداد دارند و امکان جدایی‌شلن به این سادگی میسر نیست.

یکی از بازیکنانی که اخیراً شایعات زیادی پیرامون جدایی او مطرح شده، پیمان بابایی است. این بازیکن که پیش از این هم قصد جدایی داشت و حتی برای ادامه همکاری با تراکتور در فصل گذشته حواشی زیادی به پا کرد با وجود قرارداد با تراکتور صفحه رسمی این باشگاه در فضای مجازی را آنفالو کرده تا به شایعه جدایی‌اش بیش از پیش دامن بزند.

با این حال از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد که این باشگاه به هیچ بازیکنی جز به درخواست سرمربی اجازه جدایی نمی‌دهد. بابایی هم با تراکتور قرارداد داشته و بندی در قراردادش برای جدایی وجود ندارد. از طرفی بیش از ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده و به این بهانه هم نمی‌تواند اقدام به فسخ یک طرفه کند.

از سوی دیگر جالب است که هیچ درخواست و یا دعوت نامه‌ای از سوی هیچ باشگاهی برای او به باشگاه تراکتور نیامده است. از این رو تراکتور‌ها که با کمبود بازیکن رو به رو هستند و در همان ابتدای فصل زیرش زیادی داشتند دیگر علاقه‌ای به از دست دادن بازیکن تازه‌ای ندارند. از این رو با جدایی هیچ بازیکنی موافقت نمی‌کنند.

در همین خصوص و البته در مورد مسائل فنی باشگاه تراکتور دیروز (شنبه) جلسه‌ای در این باشگاه برگزار شد و در مورد همه مسائل بحث و بررسی صورت گرفت. خروجی این جلسه مخالفت با جدایی هر بازیکنی و ترمیم تیم برای نیم فصل بود. با این حال هر تصمیمی در این باشگاه منوط به بحث واگذاری است و قطعاً طرفیت این انتقال باید در بخشی کلان در مورد تجهیز تیم تراکتور و مراحل انتقال و مبالغ احتمالی به اتفاق نظر برسند.

پیش از این توافقی بین وزارت صمت و باشگاه تراکتور و واسطه‌های دو طرف صورت گرفت و قرار شد در مدتی ۱۰ روزه مراحل این انتقال صورت گیرد. این ۱۰ روز هنوز به سر نیامده است. از این رو اموال این باشگاه از جمله بازیکنان برای این تیم حکم امانت را دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *