استفاده از «تک کارت فرهنگیان» به عنوان کارت شناسایی و بیمه تکمیلی

13:14 - 30 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۹۵۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تک کارت فرهنگیان در مرحله نخست به عنوان کارت شناسایی خواهد بود و در مراحل بعد در حوزه بیمه تکمیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
استفاده از «تک کارت فرهنگیان» به عنوان کارت شناسایی و بیمه تکمیلی

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش امروز در مراسم رونمایی از تک کارت سرمایه فرهنگیان که در ساختمان اصلی این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: تک کارت برای بهبود خدمات رفاهی به فرهنگیان رونمایی می‌شود زیرا یکی از سیاست‌هایی که در دولت یازدهم دنبال می‌شود، بهره‌وری در دستگاه‌هاست.

وی افزود: در آموزش و پرورش به دنبال روش‌های مختلف برای ارتقای بهره‌وری هستیم و این موضوع زمانی اتفاق خواهد افتاد که روش‌های اجرای فرایند اصلاح صورت گیرد و قوانین و مقررات مانع از انجام کار نیز بررسی مجدد شود.

بطحایی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا با هزینه کم‌تر کار بهتر و مناسب‌تری ارائه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که می‌تواند موجب ارائه خدمات رفاهی بهتر به فرهنگیان شود، اصلاح رویه فعلی است.

وی افزود: ممکن است این کارت در آغاز کارکردهای چندانی نداشته باشد اما در وهله نخست به عنوان کارت شناسایی استفاده می‌شود و در حوزه بیمه تکمیلی خدمات آن را افزایش می‌دهیم تا نیازی به معرفی نامه به مراکز درمانی نباشد و با هزینه کمتر به فرهنگیان خدمات ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم هزینه‌های بیمه‌ای از مجرای این کارت تأمین شود و لازم نباشد اسناد درمانی از مراکز درمانی به ادارات ارائه و پرداخت‌ها انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اولویت‌دارترین کارکرد این کارت بعد از کارت شناسایی در زمینه بیمه تکمیلی خواهد بود، تصریح کرد: با این کارت، فرهنگیانی که می‌خواهند از مراکز رفاهی آموزش و پرورش استفاده کنند نیاز به معرفی‌نامه نخواهند داشت و امکانات رفاهی از طریق کارت به تدریج وارد می‌شود که دریافت تسهیلات و وام‌ها نیز از جمله آنها خواهد بود.




ولی اله
|
-
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
0
همان کارت هدیه رمضان این جانب پولش مشخص نیست در حساب چه کسی رفته وهیچ کس پاسخ گو نیست چطور می خواهید همه حساب کتاب ما را به دست بانک سرمایه بدهید درصورتی که در اکثر شهر ها باجه ای ندارد وبرای گرفتن یک صورت حساب باید ما به مرکز استان یا تهران مراجعه کنیم
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
0
سلام آیااین کارت به نیروهای قراردادی آموزش وپرورش هم تعلق میگیره ؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *