مراغه‌چیان: استقلال هنوز در گلزنی مشکل دارد/ تاوان دروغگویی مدیران را هواداران دادند

12:16 - 26 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۳۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال همواره از ابتدای فصل در گلزنی مشکل داشته و می‌توان این مشکل را به خاطر نبود یک بازیساز حرفه‌ای قلمداد کرد.

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: قهرمانی نیم فصل را به همه هواداران تبریک می‌گویم؛ این نتایج و رکورد‌هایی که بدست آمد از روی همت بازیکنان و کادرفنی بود.

وی افزود: مقابل نفت مسجد سلیمان بازی خوبی را از استقلال ندیدیم. با توجه به اینکه نفت، سرمربی و چند بازیکن خود را در اختیار نداشت می‌توانستند بهتر بازی کنند، اما نباید از فاجعه بودن کیفیت زمین چمن بگذریم؛ زیرا در این چمن هیچوقت نمی‌توان تاکتیکی پیاده کرد. به هرحال خوشحالیم بازی را بردیم و هواداران خوشحال شدند. در دور برگشت بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و باید کادرفنی استقلال تمام ایرادات را برطرف کنند.

*راز موفقیت استقلال آرامشی است که آجورلو به تیم آورد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درخصوص کیفیت فنی استقلال در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: استقلال همواره از ابتدای فصل در گلزنی مشکل داشته و می‌توان این مشکل را به خاطر نبود یک بازیساز حرفه‌ای قلمداد کرد. شوت‌زن کم داریم و شوت از راه دور خیلی کم می‌بینیم. بار‌ها دیده‌ایم که شوت‌های از راه دور چطور تاثیر می‌گذارند.

وی در این رابطه افزود: مدیریت آجورلو واقعاً در کسب این نتایج موثر بوده؛ زیرا آرامش را به اردوگاه آبی‌پوشان برگرداند. زمانی بود استقلالی‌ها انواع و اقسام حواشی را داشتند؛ از جمله مشکلات غذا، زمین تمرین و ... که باعث می‌شد انگیزه بازیکنان از بین برود. راز موفقیت استقلال آرامشی است که آجورلو به تیم آورد و باعث شد تیم نتایج خوب بگیرد.

مراغه‌چیان در رابطه با تقویت استقلال در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: یک دفاع دیگر باید جذب کنند تا در کنار یزدانی زوج خوبی تشکیل بدهند. اگر بخواهند بازیکن خارجی جذب کنند باید یک بازیکن خوب بیاورند نمونه آن یامگا که یکی از تاثیرگذارترین بازیکن‌های استقلال شد.

*باید پیروزی مقابل پیکان در لیگ را فراموش کنیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بازی این هفته استقلال مقابل پیکان در جام حذفی خاطرنشان کرد: این بازی اصلاً قابل پیش‌بینی نیست. همیشه گفته‌اند که جام حذفی جام شگفتی‌هاست و استقلال نباید به برد مقابل این تیم در لیگ فکر کند و باید آنرا فراموش کنند چون می‌تواند چالشی جدی برای آبی‌پوشان باشد.

مراغه‌چیان در پایان خاطرنشان کرد: با احترام به تیم پیکان، استقلال اگر با ترکیب اصلی خود وارد زمین شود مطمئناً پیروز این میدان خواهند بود. قهرمانی در جام حذفی هم دور از انتظار نیست. می‌توانستیم این فصل با حضور در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی را کسب کنیم، اما حذف ما از این تورنمنت بسیار ناراحت کننده بود. می‌توان گفت تاوان دروغگویی مدیران را هواداران دادند. باید مسببان این فاجعه را معرفی و آن‌ها را مجازات کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *