ربیعی: بازی هوشمندانه‌ای مقابل پیکان انجام خواهیم داد/ امیدوارم بازی کیفیت فنی خوبی داشته باشد

19:49 - 22 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۷۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: امیدوارم فردا بازی خوبی از لحاظ کیفیت فنی داشته باشیم و می‌دانم که بازی خوبی خواهد بود.

- محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*یکی از بازی‌های مهم و سخت ما در آخرین بازی نیم‌فصل اول قرار است فردا برگزار شود. پیکان را می‌شناسم. این تیم بازیکن خوبی دارد و بسیار دونده هستند. بعد از بازی با استقلال بیشتر مشغول ریکاوری بودیم و تمرین زیادی نداشتیم.

*امیدوارم فردا بازی خوبی از لحاظ کیفیت فنی داشته باشیم و می‌دانم که بازی خوبی خواهد بود. امیدوارم در این بازی تیمی موفق شود که محق‌تر است.

*بازی قبلی گذشته است. در آن بازی چون بازتاب بیشتری داشت کیفیت فنی تیم ما دیده شد، اما مس در این فصل در هفته‌های متوالی کیفیت خود را نشان داده است.

*مسیری را در حال طی کردن هستیم و قطعاً ایراداتی داریم که باید برطرف کنیم و این مسیر را ادامه دهیم. نقطه قابل اعتنا برای ما همین موضوع است که اگر ما در خواب بازی قبلی بمانیم قطعاً در بازی بعدی اذیت خواهیم شد. این یکی از نگرانی‌های من برای بازی فردا خواهد بود، ولی با تجربه‌ای که از بچه‌ها سراغ دارم باید مقابل تیم خوب و دونده پیکان یک بازی هوشمندانه انجام دهیم.

*مهدی کیانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما بقیه بازیکنان را تا حدودی در اختیار داریم. چند بازیکن مصدوم‌مان مثل محمدحسین کریم‌زاده و قائم اسلامی‌خواه هم به تمرینات گروهی بازخواهند گشت و باید ببینیم وضعیت آنها برای نیم‌فصل دوم چگونه خواهد بود



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *