بیگدلی: مسئولان استان تهران فقط وعده سرِ خرمن می‌دهند/ رفتار تبعیض‌آمیز آنها آزاردهنده است

10:28 - 26 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۶۸۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش والیبال نشسته ایران گفت: متأسفانه همچنان شاهد تبعیض هستیم بین ورزشکاران هستیم، هیچ‌کدام از ما بحث پول نداریم بلکه موضوع تبعیضی است که قائل می‌شوند.

صادق بیگدلی در گفت‌وگو با میزان، با انتقاد از تبعیض بین ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در استان تهران، اظهار داشت: مسئولان ورزش پایتخت در حق ورزشکاران پارالمپیکی خود بی‌معرفتی می‌کنند و اصلاً توجهی به ما ندارند. بعد از اینکه از بازی‌های پارالمپیک برگشتیم، از ورزشکاران المپیکی تقدیر و جوایزشان همان‌طور که وعده داده بودند اهدا شد، اما مدیران استان تهران به مدال‌آوران پارالمپیکی هر ماه وعده سر خرمن می‌دهند که جوایز شما آماده است و منتظر استانداری هستیم. هیأت جانبازان و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هم هیچ اعتنایی به این موضوع ندارند.

وی ادامه داد: اصلاً مشکل ما سر مبلغ و جوایز ریالی نیست و فقط تبعیضی که بین ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی قائل می‌شوند ما را اذیت می‌کند. ما تنها می‌خواهیم که به ورزشکاران پارالمپیکی حتی با یک شاخه گل هم که شده احترام بگذارند. مدال‌آوران پارالمپیکی تهران که مدال‌های طلا و نقره گرفتند برای مدیران این استان به این بزرگی، ارزشی ندارند. به نظرم هرچه زمان از مراسم تجلیل بگذرد باعث می‌شود که این مراسم دیگر برگزار نشود.

ملی‌پوش والیبال نشسته ایران که همراه این تیم مدال طلای بازی‌های پارالمپیک را کسب کرد گفت: متأسفانه همچنان شاهد تبعیض هستیم، هیچ‌کدام از ما بحث پول نداریم بلکه موضوع تبعیضی است که قائل می‌شوند. نمی‌گوییم بیشتر از المپیکی‌ها، اما با توجه به شرایطی که داریم کمتر از آن‌ها زحمت نمی‌کشیم و باید به ما رسیدگی بیشتری شود. حرف ما حرف پول نیست بلکه مسأله تبعیضی است که بین ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی قائل می‌شوند.

بیگدلی خاطرنشان کرد: حدود چهار ماه است که پارالمپیک تمام شده، اما خبری از تقدیر با وجود وعده‌های قبلی از سوی مسئولان تهران نبود. متأسفانه ورزشکاران پارالمپیکی شغل ثابتی ندارند و خیلی از آن‌ها بیکار هستند به طوری که از طریق همین تقدیر‌ها گذران زندگی می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *