معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: دشمنان به دلیل ناتوانی در تعرض نظامی به جنگ روایت‌ها روی آورده اند

18:58 - 21 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۵۸۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امیر سرتیپ اکرمی‌نیا گفت: امروز دشمنان که خود را در مقابل هرگونه تعرض نظامی به ایران ناتوان می‌بینند به نوع جدیدی از تهدیدات روی آورده‌اند که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آن را جنگ روایت‌ها تعبیر کرده‌اند.

- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آئین تکریم و معارفه جانشین اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور که صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده فرمانده این قرارگاه برگزار شد، گفت: در حوزه امنیت در سطح بسیار خوبی قرار داریم و اگر امروز به این سطح از بازدارندگی رسیده‌ایم سهم عمده آن مربوط به تلاش جهادی کارکنان پدافند هوایی است.

وی افزود: از آنجا که تهدیدات اولیه و اصلی علیه کشور، هوایی است، در این حوزه پدافند هوایی نقش اول و اساسی را ایفا می‌کند و بنا به فرمایش فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، پدافند هوایی در اولویت است.

امیر سرتیپ اکرمی نیا با اشاره دور جدید مذاکرات تصریح کرد: دشمنان تلاش کردند با هیاهو، تهدید و معتبرسازی تهدیدات نظامی علیه کشور، در روند این دوره از مذاکرات تأثیرگذار باشند که خوشبختانه نتوانستند به اهداف‌شان برسند.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه مردم ایران هرکجا مقاومت کردند، سازنده و نتیجه‌بخش بوده است، تصریح کرد: امروز توانستیم ۴ سال بعد از خروج آمریکا از برجام و با تمام تحریم‌ها و فشار‌های حداکثری روی مردم و مقاومت جانانه ملت، محدودیت‌ها را برداریم و توان هسته‌ای کشور را بازیابی کنیم و توسعه دهیم و سطح غنی‌سازی را به ۶۰ درصد برسانیم.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا تاکید کرد: علاوه بر اینها، برنامه موشکی را توسعه داده و دقت آن‌ها را بالا بردیم و مهم‌تر از همه نقش‌آفرینی منطقه‌ای را نیز توسعه دادیم که تمام این‌ها به مدد مقاومت مردم و در خط مقدم نیرو‌های مسلح و در رأس، تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) میسر شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز با جنگ روایت‌ها به میدان نبرد آمده است، اظهار داشت: در این جنگ دشمن واقعیت‌ها را وارونه نشان می‌دهد و از طریق امپراطوری رسانه‌ای می‌خواهد مسائل کشور را طوری جلوه دهد که مردم دچار یأس و نامیدی شوند و از حمایت و پشتیبانی نظام دست بردارند که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بحث جهاد تبیین را مطرح فرمودند و همه ما باید تبیین‌گر باشیم و در این حوزه فرماندهان، نخبگان و مسئولان به خاطر مرجعیت فکری نقش بسیار اساسی دارند.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات سرهنگ عباس غفوریان به خاطر ۳۰ سال تلاش مجدانه تقدیر و تجلیل شد و سرهنگ علیرضا شکیب به عنوان جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور منصوب شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *