معمایی: دوران نمی‌دهم چون زورم زیاد است تمام شده/ صدری چه قدرت ماورایی دارد؟

13:59 - 21 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۴۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پدیده نسبت به اظهارات شب گذشته سرپرست باشگاه پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی واکنش نشان داد.

- بر اساس گزارش سایت باشگاه پدیده، مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه پدیده در خصوص عدم انجام تعهدات مالی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: دو سال و نیم از یک بدهی گذشته است و در باشگاه پرسپولیس خیلی‌ها آمده‌اند و خیلی‌ها هم رفته‌اند ولی قرار نیست با این جابجایی‌ها تعهدات مالی این باشگاه صفر شود یا پاک شود.

وی ادامه داد: مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس مگر به کجا وصل است یا چه قدرت ماورایی دارد که در برنامه زنده عنوان می‌کند من پول باشگاه پدیده را نمی‌دهم. اگر بدهی‌های مدیر قبلی به صدری مربوط نمی‌شود، پس وی حق استفاده از درآمدهایی که در دوران انصاری‌فرد و مدیران قبلی پرسپولیس کسب شده را ندارد.

مدیرعامل پدیده تاکید کرد: ما با این ادبیاتی که از صدری شنیدیم، برای ادامه پیگیری‌هایمان در خصوص طلب باشگاه بزرگ پدیده مصمم‌تر شدیم و به هیچ عنوان از این حق مسلم خود نمی‌گذریم. صدری عنوان کرده است تا زمانی که من باشم، این طلب را نمی‌دهم. مگر قانون قرار است بنا بر بودن یا نبودن افراد و مدیرها با عناوین و مسائل مختلف برخورد کند و حکم صادر کند. قانون همیشه یکسان است. چه او باشد و چه نباشد، باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت طلب باشگاه پدیده است.

معمایی ادامه داد: دوران نمی‌دهم چون زورم زیاد است تمام شده است و به لطف قانون و ارکان انضباطی و قضائی فدراسیون فوتبال، حق خود را از باشگاه پرسپولیس خواهیم گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *