رییس کل دادگستری خراسان شمالی از حوزه قضایی بام و صفی آباد بازدید کرد

17:38 - 20 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۲۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی ضمن بازدید از حوزه قضایی بخش بام و صفی آباد عملکرد این حوزه قضایی را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد.
- حجت الاسلام والمسلمین رضا براتی زاده ضمن بازدید از دادگاه عمومی بخش بام و صفی آباد و  دیدار با مدیران و کارکنان این حوزه قضایی، مهمترین مسائل و مشکلات مبتلابه را بررسی کرد.

وی همچنین در دیدار با تنی چند از مراجعین ضمن استماع خواسته‌ها و بررسی مشکلات قضایی آن‌ها در راستای انجام پیگیری‌های لازم دستور‌های مقتضی را صادر کرد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی عملکرد این حوزه قضایی را در مجموع قابل قبول دانست و تصریح کرد: در نتیجه گفت‌وگو با مدیر، همکاران قضایی و اداری همچنین تعدادی از مراجعان و بررسی برخی پرونده‌های قضایی تشکیل شده، مشخص شد شاخص‌های عملکردی در این حوزه قضایی از جمله از حیث تکریم ارباب رجوع، رفع اطاله دادرسی، مدت زمان رسیدگی و اوقات دادرسی و همچنین صلح و سازش و میزان موجودی‌ها نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده است.
 
وی ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته رضایتمندی نسبی حاصل شده است ولی با این وجود انتظار ارتقاء سطح عملکرد‌ها را داریم که إن شاءالله این امر با برنامه ریزی بهتر تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده با بیان اینکه میزان صلح و سازش در این حوزه قضایی در سال جاری تاکنون نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بهتر از قبل شده، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود انتظار داریم با تلاش بهتر و بیشتر این آمار تا رسیدن به وضعیت مطلوب همچنان بهبود یابد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *