انتشار سریع کرونا و آنفولانزا در اراضی اشغالی

16:11 - 20 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۲۴۴
مقام‎های رژیم صهیونیستی درباره ابتلای میلیون‌ها نفر به کرونا در اراضی اشغالی هشدار می‌دهند.

- داده‌های وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند که طی شبانه روز گذشته، ۳۲ هزار نفر در اراضی اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده‎اند.

به گزارش «جروزالم پست»، این احتمال وجود دارد که طی موج فعلی ویروس کرونا در اراضی اشغالی، میلیون‌ها نفر به این ویروس مبتلا شوند.

همچنین «شارون آلروی-پریس»، سرپرست بهداشت عمومی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، می‌گوید که اگر تعداد بیماران کرونایی در اراضی اشغالی به سطح هشدار افزایش یابد، محدودیت‌های قابل توجهی مورد نیاز خواهد بود.

به گفته او، «ما همچنان به بررسی تعداد بیماران با شرایط وخیم و بحرانی و ازدحام بیش از حد در بیمارستان‎ها، نه تنها به دلیل ویروس کرونا، بلکه به دلیل آنفولانزا و کارکنان در قرنطینه ادامه می‌دهیم.»

گزارش‌ها از اراضی اشغالی نشان می‎دهند که علاوه بر شیوع انفجاری ویروس کرونا و سویه اومیکرون، شبوع آنفولانزا نیز در اراضی اشغالی شدت گرفته است.

یک پزشک در اراضی اشغالی، می‌گوید «نگرانی اصلی این است که ممکن است بار غیرقابل تحملی بر سیستم پزشکی وارد شود که می‌تواند جان افراد را به همراه داشته باشد.»

پیش از این «نفتالی بنت»، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی، گفته بود که پیش بینی می‎شود در طول شیوع کنونی، ۲ تا ۴ میلیون نفر در اراضی اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شوند که عمدتاً ناشی از شیوع سویه اومیکرون خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *