مرادی: تاوان عشقم به استقلال را دادم/ حق من این نبود

14:58 - 20 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۲۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ پولی در فوتبال نگرفتم و با وجود پیشنهادات عالی که داشتم به استقلال آمدم، اما به من ظلم شد و قلبم شکست.

- بابک مرادی بعد از خروج از باشگاه استقلال اظهار داشت: با مدیران باشگاه صحبت کردم؛ برخلاف میل باطنی باید جدا شوم و فکر میکنم فردا جدایی‌ام قطعی شود.

وی در پاسخ به این سوال که از کدام تیم‎ها پیشنهاد دارد گفت: پیشنهاداتی دارم، اما فعلاً دنبال رضایت‌نامه‌ام هستم. هیچ بحث مالی با استقلال ندارم، قرادادی هم که بستم سفید امضاء کردم. پول پارسال و امسال را می‌بخشم حتی پولی را هم گرفتم پس می‌دهم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تاوان عشقم به استقلال را دادم. هیچ پولی در فوتبال نگرفتم و با وجود پیشنهادات عالی که داشتم به استقلال آمدم، اما به من ظلم شد و قلبم شکست. همه در ماشین سازی بازی‌های من را دیدند، اما هیچ وقت ننالیدم و صبور بودم و به خاطر عشقم استقلال بازهم صبوری می‌کنم. از تیم هم جدا شوم برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

مرادی تصریح کرد: من عاشق این تیم هستم و بازهم بازی‌هایش را پیگیری می‌کنم. قهرمانی استقلال آرزوی من است، اما حق من این نبود. ۱۴ هفته یک بار هم به من فرصت نرسید من استقلالی هستم؛ یک سال و نیم فریاد زدم که من دفاع چپ نیستم پست اصلی من مهاجم و وینگر بود.

وی خاطرنشان کرد: یک و نیم سال گذشته یکبار نه درباره پول صحبت کردم، نه مسائل حاشیه‌ای. حرف من از قلبم روی زبانم می‌آید؛ آدم با صداقتی هستم. تمام کسانی را که قلب من را شکستند می‌بخشم. الان هم که می‌خواهم جدا شوم فقط برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. آینده خیلی مسائل را مشخص می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *