رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمریکا حضور مؤثر در غرب آسیا ندارد و قادر به تحقق اهدافش نیست

16:47 - 20 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۱۵۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
کارشناس مسائل آمریکا، با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها هنوز در منطقه پایگاه دارند، وجود پایگاه‌های آمریکایی در منطقه را نشانه قدرت شیطان بزرگ ندانست و تصریح کرد: باوجود برخی پایگاه‌های آن‌ها در منطقه، ولی حضوری مؤثر در غرب آسیا ندارند و قادر به تحقق اهداف خود نیستند.
فؤاد ایزدی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند افول رژیم جنایت‌کار آمریکا در منطقه، گفت: اخراج آمریکا بدین معنا نیست که حتی یک سرباز آمریکایی در هیچ کشوری از منطقه نباشد.
 
جریان افول آمریکایی‌ها در منطقه سرعت گرفته است/عدم حضور مؤثر به معنا اخراج آمریکایی‌ها از غرب آسیاست/ آمریکا حامی اصلی تروریسم بین‌الملل است
 
زمانی که آمریکایی‌ها حضور مؤثر نداشته باشند از منطقه اخراج شدند
زمانی که آمریکایی‌ها حضور مؤثر نداشته باشند از منطقه اخراج شدند، عدم حضور مؤثر آن‌ها در غرب آسیا، اتفاق افتاده است
کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به ماهیت اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، تأکید کرد: زمانی که آمریکایی‌ها حضور مؤثر نداشته باشند از منطقه اخراج شدند، عدم حضور مؤثر آن‌ها در غرب آسیا، اتفاق افتاده است و این موضوع را شاهدیم.

ایزدی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها هنوز در منطقه پایگاه دارند، وجود پایگاه‌های آمریکایی در منطقه را نشانه قدرت شیطان بزرگ ندانست و تصریح کرد: باوجود برخی پایگاه‌های آن‌ها در منطقه، ولی حضوری مؤثر در غرب آسیا ندارند و قادر به تحقق اهداف خود نیستند.
 
جریان افول آمریکایی‌ها در منطقه سرعت گرفته است/عدم حضور مؤثر به معنا اخراج آمریکایی‌ها از غرب آسیاست/ آمریکا حامی اصلی تروریسم بین‌الملل است
 
سرعت‌گیری جریان افول رژیم جنایت‌کار آمریکا در منطقه
کارشناس مسائل آمریکا با بیان سرعت‌گیری جریان افول رژیم جنایت‌کار آمریکا در منطقه با شکست در یمن، عراق و سوریه، بر ناکامی آمریکایی‌ها در تحقق اهداف استکباری‌شان در غرب آسیا، تأکید کرد و افزود: باوجود هزینه‌های زیاد، نتوانستند منافع خود را در منطقه به‌دست بیاورند.
 
آمریکایی‌ها، وضعیت مطلوبی در غرب آسیا ندارند
آمریکایی‌ها در غرب آسیا و به ویژه منطقه وضعیت مطلوبی ندارند و به بهانه‌های مختلف در غرب آسیا، بستر اقدامات استکباری خود را ایجاد کردند
ایزدی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هم اکنون در غرب آسیا و به ویژه منطقه وضعیت مطلوبی ندارند، اضافه کرد: آن‌ها به بهانه‌های مختلف در غرب آسیا، بستر اقدامات استکباری خود را ایجاد کردند، ولی در نهایت ناکامی تنها حاصل تلاش مزدورانه آن‌ها بود.
 
مبارزه با القاعده، بهانه سلطه آمریکایی‌ها بر افغانستان
کارشناس مسائل آمریکا مبارزه با القاعده را بهانه سلطه آمریکایی‌ها بر افغانستان برشمرد و با اشاره به اخراج اینکه آمریکایی‌ها از افغانستان فرار کردند، تصریح کرد: این‌ها در عراق هم بعد از اعدام صدام به بهانه مبارزه با تروریسم دامنه سلطه خود را حفظ کردند، ولی درنهایت شکست‌های زیادی را تجربه کردند.
 
جریان افول آمریکایی‌ها در منطقه سرعت گرفته است/عدم حضور مؤثر به معنا اخراج آمریکایی‌ها از غرب آسیاست/ آمریکا حامی اصلی تروریسم بین‌الملل است

ایزدی با تأکید بر اینکه آمریکا حامی اصلی تروریسم بین‌الملل است، اظهار داشت: ولی به‌منظور انحراف افکار عمومی در فضای رسانه‌ای به‌دروغ خود را فعال در بحث مبارزه با تروریست معرفی کنند و در عمل شفاف حمایت آن‌ها از گروه‌های تروریستی واضح و مشخص است، ولی درمجموع تفکر سلطه گری آن‌ها جواب نداد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *