رضوانی: باید به شنا بیشتر بپردازیم تا دیده شود/ تلاش می‌کنیم به اهدافمان در بازی‌های آسیایی برسیم

12:44 - 20 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۱۱۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو گفت: تلاش می‌کنیم به اهدافی که در بازی‌های آسیایی داریم، برسیم و علاقمندان را خوشحال کنیم.

- محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو بعد از پایان مجمع انتخابات فدراسیون شنا  شیرجه و واترپلو در جمع خبرنگاران اظهاراتی داشت که گزیده‌ای از آنرا در زیر می خوانید:

*از اعضای مجمع تشکر می‌کنم که اعتماد دوباره‌ای به من داشت و امیدوارم بتوانم امانت دار خوبی باشم. شرایط را می‌دانید، ورزش کشور به دلیل بیمار کرونا دچار مشکل جدی شده و این مشکل در شنا از همه جا پر رنگ‌تر بوده و هنوز در برخی شهرستان‌ها استخر‌ها باز نشده است.

*در همین مدت سه شناگر ما رکورد‌های خوبی را در مسافت کوتاه ثبت کردند. تلاش می‌کنیم به اهدافی که در بازی‌های آسیایی داریم، برسیم و علاقمندان را خوشحال کنیم.

*بحث آموزش شنا را قرار است در ۷ مرحله جلو ببریم و در حوزه قهرمانی هم تیم ملی واترپلو هم بچه‌ها ۸ ماه است که اردوی فشرده را داشته‌اند و یک اردوی تدارکاتی در ترکیه داشتند.

*دو سال بازی رسمی در این واترپلو نداشتیم، اما لیگ آغاز شده و یک ماه دیگر مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در قزاقستان آغاز می‌شود و ۷ تیم از جمله ژاپن برای این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. اوایل هفته آینده در مورد برگزاری آن تصمیم گیری خواهد شد. ما هم برای میزبانی اعلام آمادگی کردیم و منتظر پاسخ هستیم.

*باید به شنا بیشتر بپردازیم تا بیشتر دیده شود. امیدوارم بتوانیم با کمک اصحاب رسانه یک فضای سالم را در شنا در کشور داشته باشیم.

*خوشبختانه سجادی دو ماه قبل مسئله سخت افزار شنا را مدنظر داشت. هیات‌های زیادی استخر دارند و باید کمک کنیم آن‌هایی که ندارند، هم برخوردار شوند. این کار در بعد همگانی و قهرمانی خیلی تاثیرگذار است.

*اسکندریون در سمت کارشناس خبره فدراسیون انتخاب شدند. فتاحیان هم حدود ۱۰ سال در کشور عمان حضور داشته و در فدراسیون هم دو سال دبیر بودند و دیدید که در این خانواده اخلاق و منش وجود دارد. هر دو قرار بود کنار بکشند، اما اسکندریون به عنوان کارشناس انتخاب شد و فتاحیان انصراف داد. البته او یکی از مشاوران خوب در کنار ما خواهد بود.

*تجهیزات استخر آزادی سرمایه کشور هستند و در حال حاضر سقف استخر در حال ترمیم است. سقف هرچه زودتر درست شود، در دمای استخر نیز تاثیرگذار خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *