رئیس دیوان عالی کشور دستور گره‌گشایی از پرونده‌ای ۹ ساله را صادر کرد

11:08 - 20 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۱۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دیوان عالی کشور جهت بازشدن گره ۹ ساله پرونده خانمی از استان قزوین دستورات لازم را صادر کرد.
- در ملاقات مردمی روز یکشنبه، ۱۹ دی ماه خانمی  به عنوان متقاضی پرونده با رئیس دیوان عالی کشور حضور داشت مدعی شد، پرونده وی که پس از گذشت ۹ سال از رأی صادره با عنوان جعل و استفاده از سند مجعول در محاکم استان قزوین تشکیل شده، منتج به اجرای حکم نشده و ضمن شرح ماوقع کامل پرونده خود و ارایه اسناد و مدارک و آرا صادره محاکم، تقاضای رسیدگی داشتند.
 
حجت الاسلام‌والمسلمین مرتضوی مقدم ضمن بررسی دقیق لایحه و اوراق قضایی و استماع اظهارات نامبرده دستور بر مطالبه اصول پرونده محاکماتی این فرد را جهت بررسی و پیگیری‌های بعدی صادر کرد.
 
متقاضی پرونده گفت: رأی  پرونده اینجانب در قزوین بیش از ۹ سال است که صادر شده، اما به آن ترتیب اثر داده نشده و  باورم نمی‌شد که رئیس دیوان عالی کشور همچین زمان خوبی را برای شنیدن مطالب بنده قرار دهد و ضمن برخورد مثبت امیدوارم که نتیجه‌ای عادلانه نیز از این دیدار داشته باشم.
 
وی ادامه داد: بنده دو هفته قبل تلفنی از قزوین به دفتر رئیس دیوان عالی کشور تقاضای خود جهت ملاقات مردمی را اعلام کردم که چند روز قبل با بنده تماس گرفته شد و زمان ملاقات را هماهنگ کردند و در این امیر معطلی برای من پیش نیامد.
 
 برنامه هفتگی ملاقات‌های مردمی رئیس دیوان عالی کشور در راستای اجرای سیاست‌های تحولی قوه‌قضاییه و به منظور رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی، طبق برنامه ریزی قبلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت هفتگی برگزار می‌شود.
 
بیشتر بخوانید
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *