رییس کل دادگستری بوشهر از دادگستری عسلویه بازدید کرد

11:22 - 20 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۱۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان بوشهر ضمن بازدید سرزده از دادگستری شهرستان عسلویه توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد ارائه کرد.
– علی جمادی در بازدید از دادگستری عسلویه ضمن بازدید از این حوزه قضایی با حضور در شعب مختلف از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع شد و توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد ارائه کرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: رسیدگی عادلانه و صدور احکام، توجه به حقوق مردم و حقوق عامه مورد توجه دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: شعبات جهت رسیدگی و مختومه کردن پرونده‌های مسن تلاش کنند، زیرا از دغدغه‌ ها و درخواست‌ های مردم رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها است، همچنین برای رفع و کاهش اطاله دادرسی نیز اهتمام بیشتری داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید به اهمیت حفظ حقوق عامه و بیت المال، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های دستگاه قضایی، صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال است و عزم جدی در مسئولان قضایی وجود دارد تا با قاطعیت با زمین خواران مقابله شود و در این زمینه هیچگونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

رییس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر توجه به پیشگیری از وقوع جرم در دستگاه قضا، بیان کرد: پیشگیری از وقوع جرم از اولویت‌های دستگاه قضا است که تحقق این مهم در برقراری امنیت و جلوگیری از بزه‌کاری نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

وی در ادامه به مقوله امنیت پایدار در جامعه اشاره کرد و گفت: با هرگونه بی‌نظمی، نا امنی و هر آنچه باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شود، برخورد می‌شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *